Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hardware totaal Gedupeerden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, de ellende begint al in JULI 2006!!!! en nog steeds is het niet afgehandeld.

Om een lang verhaal kort te houden...

Ik heb dus in juli een videokaart aangeschaft op aanraden van andere fokkers (Fok!), alleen vertelden ze achteraf dat het een kaart was die niet bestond. (deze bestond blijkbaar wel op de site van hardware totaal. (BFG Geforce 7800 GT AGP zo stond het op hun site) Het ging dus om een AGP kaart BFG Geforce 7800 GS AGP die ik moest hebben. (maar ik wist toen nog niet het verschil tussen videokaart met Pci-e en Agp

Alleen ontving ik dus een 7800 GT PCI kaart, en had deze al uit de verpakking gehaald...

Je denkt automatisch dat het de goede kaart is, dus lijkt me logisch

Na weet-ik-veel-hoeveel-keren-gemaild-te-hebben, en een aangetekend brief gestuurd te hebben, welke nooit aangetekend is teruggekomen, voor 50 euro lopen bellen waarvan nooit werd opgenomen, het terugsturen van het pakketje naar hun, belde ik een tijdje geleden nog naar hun, en uiteindelijk werd er dus opgenomen met conclusie dat ze binnen 24 uur zouden reageren hierop.

Dat is dus niet gebeurd. Tot ruim 30 dagen geleden, ik weer 'mijn berichten ging lezen in de login site van hardware totaal) lees ik daar een bericht (waar ik niets vanaf wist, had ook geen email bevestiging) dat ik per xx-11-2006 PER DAG 43,20 moest betalen als ik zodoende nog geen 10.30 overmaakte zodat hun het pakket konden terug sturen. Nou ik maak fijn de 10.30 over, en ze zeiden dat het in orde komt.

2 dagen later zou ik mijn pakket verwachten, dus niets.... tot ik een mailtje stuur met de vraag waar mijn pakket blijft...

Kreeg ik een mailtje dat het product doorverkocht is en niet meer leverbaar is, maar ze gaven eerder aan dat het onverkoopbaar is geworden omdat de sealing eraf lag (waarom moet ik dan 10.30 betalen)

Dus:

Ik bestel een: BFG Geforce 7800 GT AGP (omdat fokkers mij dat aanraadden)

Gevolg: Ik krijg een BFG Geforce 7800 GT PCI-e thuis ( heb geprobeerd te passen)

De BFG Geforce 7800 GT AGP bestaat niet... (dus door hun fout geplaatst op de website toendertijd) en daar kwam ik later pas achter.

In feite moest ik de BFG Geforce 7800 GS agp hebben. ( ook een andere klant van hun bestelde hier een BFG Geforce 7800 GS AGP, maar hij ontving een BFG Geforce 7800 GT pci-e 8)7

Wat ik inmiddels heb gedaan:

Politie in brabant ingelicht ( ze hadden geen tijd, dus van de week even proberen in enschede)

rijdende rechter ( ze doen alleen zaken als de andere partij ook akkoord gaat )

rechtswinkel geweest ( beter een rechtszaak aanspannen met de andere gedupeerde Gotters en kopers. http://tweakers.net/shopsurvey/6728 zoals jullie hier kunnen lezen zijn ze allemaal ontevreden en willen ze dat deze bedrijf hun vergunning inlevert en IEDEREEN terugbetalen! en de overige kosten die ze ook onnodig opgelopen hebben ( net als ik )

2 advocaten ingelicht hierover, moet alleen nog een reactie ontvangen....

Ik zou niet weten hoe ik mijzelf en ruim 30 andere klanten van dit bedrijf moet helpen om dit probleem op te lossen, iedereen wil de volle pond terug en zorgen dat dit bedrijf niet meer zal bestaan.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken met de gedupeerden? Radar? zelf even langsgaan bij een rechtsbank? .... incassobureau? of even reactie afwachten van de advocaten?....

alvast bedankt _/-\o_

knip! Ook op GoT is het niet toegestaan oproepen te plaatsen.

[ Voor 1% gewijzigd door Longbeard op 20-01-2007 15:02 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Ook op GoT is het niet toegestaan om oproepen te plaatsen. Wat wel is toegestaan is om je mede-tweakers te vragen hoe je moet handelen in dit geval.

Verwijderd

Topicstarter
Longbeard schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 15:04:
Ook op GoT is het niet toegestaan om oproepen te plaatsen. Wat wel is toegestaan is om je mede-tweakers te vragen hoe je moet handelen in dit geval.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken met de gedupeerden? Radar? zelf even langsgaan bij een rechtsbank? .... incassobureau? of even reactie afwachten van de advocaten?....

Heb je eigenlijk mijn verhaal wel gelezen? :>

Verwijderd

Je bent ook op de Frontpage er al op gewezen dat het plaatsen van oproepen tot bepaalde actie ongewenst zijn. Vervolgens plaats je gewoonweg eenzelfde soort topic hier, en nog in een verkeerd subforum ook.

Heb je de eerdere e-mails met uitleg, de algemene voorwaarden en de diverse FAQ's eigenlijk wel gelezen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Elke advocaat had je ongeveer wel kunnen vertellen wat in onnoemelijke topics op GoT en andere sites staat: er is een bepaalde gang van zaken waarmee je moet beginnen, ondanks al je ergernis, om het officiele & justitiele traject in gang te zetten.

Aangezien ik dat mis, vermoed ik dat je bozer bent over het feit dat jij een kaart hebt die niet in je PC past dan dat je wacht op HWT en aanvullende corrigerende aktie van hun jouw kant op.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
MAX3400 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 13:28:
Elke advocaat had je ongeveer wel kunnen vertellen wat in onnoemelijke topics op GoT en andere sites staat: er is een bepaalde gang van zaken waarmee je moet beginnen, ondanks al je ergernis, om het officiele & justitiele traject in gang te zetten.

Aangezien ik dat mis, vermoed ik dat je bozer bent over het feit dat jij een kaart hebt die niet in je PC past dan dat je wacht op HWT en aanvullende corrigerende aktie van hun jouw kant op.
Wat een gezeik zeg hier altijd op GOT.
Deze jongen stelt een doodnormale vraag, en het enige dat jullie doen is zeggen wat een domme post het eigenlijk wel niet is.
Reageer gewoon met iets waar hij wat aan heeft in plaats van met dit geflame.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sebastiaan_2005 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:37:
[...]

Wat een gezeik zeg hier altijd op GOT.
Deze jongen stelt een doodnormale vraag, en het enige dat jullie doen is zeggen wat een domme post het eigenlijk wel niet is.
Reageer gewoon met iets waar hij wat aan heeft in plaats van met dit geflame.
Waar heb je het over? Let op:
En voor zover ik weet begint een dergelijk verhaal met 1 of 2 keer een aangetekende ingebreke-stelling aan het adres van de leverancier. Daarna een aangifte bij de politie, preferabel in de gemeente waar betreffende leverancier zit. Daarna ga je pas op zoek naar een advocaat of rechtsbijstand.

Topicstarter heeft geen idee wat er moet gebeuren; je kan niet "zomaar" ff langs een rechtbank (zonder S in het midden) of een incassobureau inschakelen; dat gaat via bepaalde procedures en zolang die procedures niet in gang zijn gezet, heb je als persoon geen poot om op te staan.

Sorry hoor, maar als ik direct dingen lees in de topicstart over "Rijdende Rechter" of "Radar", dan weet men niet precies waar het over gaat als het gaat om een zaakje oplichting.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 24-01-2007 10:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Sebastiaan_2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
MAX3400 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 10:41:
[...]

En voor zover ik weet begint een dergelijk verhaal met 1 of 2 keer een aangetekende ingebreke-stelling aan het adres van de leverancier. Daarna een aangifte bij de politie, preferabel in de gemeente waar betreffende leverancier zit. Daarna ga je pas op zoek naar een advocaat of rechtsbijstand.

Topicstarter heeft geen idee wat er moet gebeuren; je kan niet "zomaar" ff langs een rechtbank (zonder S in het midden) of een incassobureau inschakelen; dat gaat via bepaalde procedures en zolang die procedures niet in gang zijn gezet, heb je als persoon geen poot om op te staan.

Sorry hoor, maar als ik direct dingen lees in de topicstart over "Rijdende Rechter" of "Radar", dan weet men niet precies waar het over gaat als het gaat om een zaakje oplichting.
Daarom vraagt hij toch ook advies?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Sebastiaan_2005 schreef op donderdag 25 januari 2007 @ 00:30:
[...]
Daarom vraagt hij toch ook advies?
En die word toch ook gegeven :?

Sorry, maar dit topic maakt gewoon een indruk van ik ga hoog van de toren blazen, tuurlijk zijn het rare fouten en die worden helaas gemaakt, maar om nu gelijk een kort geding aan te spannen?

Ik snap niet hoe je trouwens voor 50 euro hebt kunnen verbellen zonder dat de tegenpartij de telefoon opgepakt heeft? Wat heb je nu precies allemaal WEL al gedaan (graag stap voor stap).
Tuurlijk heeft de politie geen actie ondernomen, het is immers nog geen oplichting tot het echt duidelijk is dat je je geld niet terug krijgt, zoals MAX hierboven al aangeeft moet je hun eerst in gebreke stellen en actie verzoeken binnen x (zeg 14 dagen) voor HT om hun shit in orde te krijgen. Daarna kan je met een kopie van de brief vermoedelijk wel aangifte doen (ik zou het gewoon via politie.nl indien mogenlijk).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:08
In overleg met Longbeard is er 2 dagen geleden een posting uit dit forum verwijderd. Echter de strekking van de posting is dat er door één of meerdere consumenten programma's een onderzoek is ingesteld naar de "service" en "betrouwbaarheid" van een aantal Internetshops.

Per email zijn een aantal tweakers benaderd om mee te werken aan een dergelijk TV programma. Ik persoonlijk ben ook benaderd naar aanleiding van mijn shopsurvey over HWT. Ik heb besloten niet aan dit programma mee te werken omdat ik de wijze van "research" van dit programma laakbaar en niet integer vindt.

Desalniettemin, er is dus een ontwikkeling om deze misstanden aan de kaak te stellen.
Voor margootje, indien gewenst, kan ik je in contact brengen met deze "redacteur" om eventueel jou verhaal op TV te kunnen vertellen. Stuur ff een mailtje naar tukker13"apenstaatje"hotmail.com

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

Pagina: 1