Ik probeer sinds vandaag Apache, PHP en MySQL op mn laptop te installeren. Het installeren is geen probleem, maar als ik opnieuw opstart krijg ik een ballonnetje met de melding dat er mogelijk geen antivirus software geinstalleerd is. Als ik op die ballon klik dan opent het beveiligingscentrum met dit scherm:

Ok, ik kan hier verder niets doen, ik kijk even in het logboek en zie daar dat het proces SecurityCenter crasht met event id 1802

Dat zal hem zijn, na een beetje slim googlen heb ik gevonden dat MySQL dit doet. Dus MySQL verwijderd, maar dan is het probleem nog steeds niet opgelost, ik krijg nog steeds de melding van het beveiligingscentrum en in het logboek wordt nog steeds SecurityCenter met event id 1802 gelogd.
Weet iemand hoe ik het beveiligingscentrum weer aan de praat kan krijgen?

Ok, ik kan hier verder niets doen, ik kijk even in het logboek en zie daar dat het proces SecurityCenter crasht met event id 1802

Dat zal hem zijn, na een beetje slim googlen heb ik gevonden dat MySQL dit doet. Dus MySQL verwijderd, maar dan is het probleem nog steeds niet opgelost, ik krijg nog steeds de melding van het beveiligingscentrum en in het logboek wordt nog steeds SecurityCenter met event id 1802 gelogd.
Weet iemand hoe ik het beveiligingscentrum weer aan de praat kan krijgen?
[ Voor 2% gewijzigd door badkuip op 31-01-2007 20:49 . Reden: Tikfout ]