www.casarodriguillo.com
Voor iTunes?
Daar gebruik ik Corripio voor, deze zoekt naar albumarts in de iTunes store, Coveralia, Walmart en Buy.com. Ik heb geen idee in hoeverre Nederlands spul hier ook in voorkomt.
Daar gebruik ik Corripio voor, deze zoekt naar albumarts in de iTunes store, Coveralia, Walmart en Buy.com. Ik heb geen idee in hoeverre Nederlands spul hier ook in voorkomt.
๐๐
Gewoon vanuit iTunes zelf? Account aanmaken, en dan rechtsklikken op een nummer en 'Haal albumillustraties op'. iTunes heeft nog best veel Nederlandstalig.
Als het er niet is, dan zoek ik gewoon via google naar de cover, en sleep ik hem er zelf in..
Of via Amazon.com deze hebben vaak wel 500 x 500 albumart pictures. Die gebruik ik vaak.
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you donโt like it, go on the Internet and complain.
THX, het is alleen niet meer dan wat ik al wist/gebruik. Ik hoopte op iets van een mij niet bekende nl-site voor dit soort spul.
www.casarodriguillo.com
Aanvulling hierop: alleen als je ook de Nederlandse iTunes Store hebt geselecteerdThe Evil Brain schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:48:
Gewoon vanuit iTunes zelf? Account aanmaken, en dan rechtsklikken op een nummer en 'Haal albumillustraties op'. iTunes heeft nog best veel Nederlandstalig.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Religion is Opium for the Masses
Sowieso kun je alleen een account aanmaken voor de Nederlandse iTunes Store met een Nederlandse creditcard/bankrekeningCanaria schreef op zondag 21 januari 2007 @ 13:20:
[...]
Aanvulling hierop: alleen als je ook de Nederlandse iTunes Store hebt geselecteerd
Pagina: 1