RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Verwijderd
Hallo flopdoc
Een google search op jouw titel van dit topic leverde als eerste hit dit op:
http://w3.tue.nl/nl/diens...ers_met_elkaar_verbinden/
Volgens mij moet het hiermee wel lukken.
Succes.
Een google search op jouw titel van dit topic leverde als eerste hit dit op:
http://w3.tue.nl/nl/diens...ers_met_elkaar_verbinden/
Volgens mij moet het hiermee wel lukken.
Succes.
een verbindingsbrug
Je wil gewoon met een crosskabel een ethernetnetwerkje maken tussen die twee PC's. Dit zal wel een stuk sneller zijn dan je hudige netwerk. Let wel goed op de ip adressen die je gebruikt. Lees je hier even goed over in want ik heb niet het idee dat je erg veel kaas heb gegeten van netwerken
Je wil gewoon met een crosskabel een ethernetnetwerkje maken tussen die twee PC's. Dit zal wel een stuk sneller zijn dan je hudige netwerk. Let wel goed op de ip adressen die je gebruikt. Lees je hier even goed over in want ik heb niet het idee dat je erg veel kaas heb gegeten van netwerken
Sja, verstand van netwerken. Ik draai al jaren een LAN, met inmiddels 5 clients erin, mijn router wijst gewoon de netwerkadressen toe, bestandsdeling gaat prima, file transfers doe ik met de Verkenner of met Remote Administrator 2.0.. Maar wireless liggen connecties er nog wel eens uit, hoewel dat verbeterd is na toevoegen van een Hawking Antenne, en de snelheid is niet zo groot, vandaar dat ik het met een vaste kabel wil doen, ze staan toch naast elkaar. En ik heb inderdaad totaal geen ervaring met 2 netwerkverbindingen in 1 computer onder Windows XP. Vroeger had ik een telefoonmodeminternetverbinding, die ik deelde onder Windows 98 SE met een proxy programma, ben de naam vergeten (EDIT: dat was Sygate).
Wat ik trouwens ook wil doen is kijken of Flightsimulator mbv Maxivista een extra venster op de 2e pc kan draaien, dat lukt nu ook wel, maar zoals gezegd, zeeeer traag.
Wat ik trouwens ook wil doen is kijken of Flightsimulator mbv Maxivista een extra venster op de 2e pc kan draaien, dat lukt nu ook wel, maar zoals gezegd, zeeeer traag.
[ Voor 19% gewijzigd door flopdoc op 21-01-2007 13:28 ]
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2