[Avant Browser] Locatie van Favorieten?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Topicstarter
Sinds versie 11 kan je je favorieten (bookmarks) online opslaan, maar ik vind de locatie niet meer waar ze lokaal opgeslagen zijn. Normaal gezien is dat "C:\Documents and Settings\Administrator\Favorieten" of zo, maar nu is die folder leeg en kan ik enkel favorieten toevoegen en verwijderen in Avant Browser zelf. Als gevolg kan ik geen backup meer maken van mijn favorieten. In de mappen van Avant browser en bij Application Data vind ik ze evenmin. Zoeken op *.url levert geen resultaten op. Weet iemand hoe ik ze kan recupereren?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 20-01-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 19:28

Caveman

whahoehaha

c:\Documents and Settings\"jouw inlog naam"\Application Data\Avant Profiles\.default\
c:\Documents and Settings\"jouw inlog naam"\Application Data\Avant Browser\

in Bookmarks.dat staan je url's maar die kun je helaas niet lezen met notepad oid....

[ Voor 21% gewijzigd door Caveman op 20-01-2007 11:28 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Topicstarter
Inderdaad, dat had ik al gezien, daarmee kan je dus niets. Wat moet je dan doen als je je pc opnieuw wilt installeren? Een backup maken van je AVB-directory? Of als je AVB wilt installeren op een pc waar voorheen IE op draaide (zonder je favorieten te verliezen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 19:28

Caveman

whahoehaha

Als je een backup maakt van je Avant profiles, dan heb je alles weer terug als je opnieuw installeerd.
Als je Avant over IE heen zet pakt ie gewoon de favo's mee.

Trouwens je kunt je bookmarks exporteren. (Exporteer Bladwijzers)

[ Voor 17% gewijzigd door Caveman op 20-01-2007 16:59 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !