Ik heb sinds een uurtje een probleem met mijn Finder. Deze reageert onder geen beding meer. In het begin van het opstarten, knippert het pijltje onder de Finder. Als ik de finder aanklik, komt het pijltje, en verdwijnt daarna weer, zonder een scherm te openen.
Tevens als ik een browserscherm open, verliest hij zijn focus af en toe, waarna hij daarna weer op focused op het venster. Erg lastig met dit bericht te typen.
Ook raar is dat alle bureaubladiconen weg zijn. Inclusief hardeschijf icoon.
Ik heb OSX 10.4.8 dat draait op een eerste generatie Macbook 1,83 dual core. De rest van mijn programma's werken maar behoren, maar niet normaal mee te werken omdat hij de focus van het venster steeds verliest. Echt geweldig, maandag heb ik een deadline, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Tevens als ik een browserscherm open, verliest hij zijn focus af en toe, waarna hij daarna weer op focused op het venster. Erg lastig met dit bericht te typen.
Ook raar is dat alle bureaubladiconen weg zijn. Inclusief hardeschijf icoon.
Ik heb OSX 10.4.8 dat draait op een eerste generatie Macbook 1,83 dual core. De rest van mijn programma's werken maar behoren, maar niet normaal mee te werken omdat hij de focus van het venster steeds verliest. Echt geweldig, maandag heb ik een deadline, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Macbook 1.83 Intel Core Duo, 2 gb mem