Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW] 4Launch interne link werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 12:23
Als ik HIER op de link van 4Launch klik, dan krijg ik :
Het opgevraagde product is niet beschikbaar.
als ik dat product echter opzoek in de webshop van 4Launch kan ik 'm wel vinden.

Het rare is: zodra ik op de 4Launch site bij het juiste product ben aangekomen, zie ik in m'n browser dezelfde link als degene waar de PW naartoe linkt.

Misschien kan hier even naar gekeken worden?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-11 15:25

TommyGun

Stik er maar in!

Tja dat is met zoveel shops. Of dat je naar de index wordt gestuurd. Cookies, redirects, opbouw website whatever.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dergelijke links, naar het product op de website van de shop, worden door de shop gecreëerd. Tweakers.net kan hier weinig aan doen. Aangezien 4Launch het product niet meer voert heb ik de prijs verwijderd.

Het beste kun je dergelijke fouten via de edit-button achter de shop/prijs aan het meldpunt doorgeven. Dat maakt het voor ons een stuk makkelijker. :)

• JochemK
TommyGun schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:36:
Tja dat is met zoveel shops. Of dat je naar de index wordt gestuurd. Cookies, redirects, opbouw website whatever.
Longbeard schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:01:
Dergelijke links, naar het product op de website van de shop, worden door de shop gecreëerd. Tweakers.net kan hier weinig aan doen.
Dan zie ik niet in waarom je uberhaupt nog deeplinkt naar 4Launch, want dat blijkt dus niet te werken.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

kingjotte schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 17:17:
[...]

[...]

Dan zie ik niet in waarom je uberhaupt nog deeplinkt naar 4Launch, want dat blijkt dus niet te werken.
Waarom niet :? Dat op de tienduizenden koppelingen, er enkele mis gaan, lijkt mij meer dan logisch. Enkel fouten wil dus niet zeggen dat het dus niet werkt.

• JochemK
Ik kreeg het idee dat het "probleem" shopgebonden i. Daarom snap ik dan niet waarom je nog zou deeplinken, als je toch al weet dat het voor de hele shop niet werkt. Zeker omdat TommyGun beweert dat het met zoveel shops is.

Nu weet ik niet precies hoeveel verschillende shops er in de database zitten, maar dat zllen er geen tienduizenden zijn. Of wel?

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
kingjotte schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 19:44:

Nu weet ik niet precies hoeveel verschillende shops er in de database zitten, maar dat zllen er geen tienduizenden zijn. Of wel?
2.973 :)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Waarvan er hoeveel daadwerkelijk actief zijn? 200 ofzo?

Verwijderd

Iedere gebruiker kan de shop om de hoek aanmelden voor vermelding. Toevoegen van prijzen voor die shops kan ook door users worden gedaan, en het is mogelijk Shop Surveys voor die shops te plaatsen.

Shopvermeldingen zijn slechts overbodig daar waar de shop niet meer bestaat, of zelf aangeeft geen prijs te stellen op vermelding in PW en ShS.
Pagina: 1