Ik heb hier op GoT al gezocht op laptoptassen en veel gevonden voor laptops tot 17". Nu ben ik inmiddels (in een andere topic) op zoek naar een nieuwe. Ik heb eventueel intresse in een 20,1" laptop. Nu bestaan daar wel tassen voor, want Google kan niet echt iets vinden voor zo'n joekel.
Wat voor tas moet het zijn? (Rugzak, koffertje, noem maar op) En wat zijn de dimensies van de laptop?
Verder zou ik zeggen: kijk eens bij Jansport en / of Samsonite. Imho 2 hele degelijke merken, ook voor grotere laptops. (Hoewel ik 20" natuurlijk wel erg GROOT is
)
Verder zou ik zeggen: kijk eens bij Jansport en / of Samsonite. Imho 2 hele degelijke merken, ook voor grotere laptops. (Hoewel ik 20" natuurlijk wel erg GROOT is
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Bwa, liefst een soort koffertje. Niet te duur, maar ik denk gezien de 20" dat het heel moeilijk zal zijn iets te vinden.
deze???

hehhehe ontopic
heb effe snel gekeken maar kan ook neits vinden. misschien inderdaad naar een winkel gaan waar ze alleen maar tassen verkopen. alleen lijkt me sterk dat je iets zult vinden. 20" is nou toch niet bepaald gemaakt om draagbaar te zijn. het zijn meer desktop vervangers dus ja denk niet dat daar veel tassen voor verkrijgbaar zullen zijn.
anders misschien een optie om er een op maat te laten maken ofzo??? ken geen zaken die dat doen, maar sommige van die vermaak/naaiwinkel gasten zijn erg goed in het namaken van dingen, dus misschien als je hem een voorbeeld tas laat zien en zegt dat ie 20" meot zijn dat het wat oplevert

hehhehe ontopic
heb effe snel gekeken maar kan ook neits vinden. misschien inderdaad naar een winkel gaan waar ze alleen maar tassen verkopen. alleen lijkt me sterk dat je iets zult vinden. 20" is nou toch niet bepaald gemaakt om draagbaar te zijn. het zijn meer desktop vervangers dus ja denk niet dat daar veel tassen voor verkrijgbaar zullen zijn.
anders misschien een optie om er een op maat te laten maken ofzo??? ken geen zaken die dat doen, maar sommige van die vermaak/naaiwinkel gasten zijn erg goed in het namaken van dingen, dus misschien als je hem een voorbeeld tas laat zien en zegt dat ie 20" meot zijn dat het wat oplevert
[ Voor 25% gewijzigd door dangerpaki op 19-01-2007 23:42 ]
Bedankt, dankzij het zoeken op die merken kwam ik bij DICOTA (www.dicota.com)
Deze hebben een modelzoeker en ja hoor! Er is er eentje voor de ACER 9800 serie, namelijk:
Dicota 'MultiGiant 20'
Geschikt voor laptops tot 20"
Prijs, 79€uro.
Deze hebben een modelzoeker en ja hoor! Er is er eentje voor de ACER 9800 serie, namelijk:
Dicota 'MultiGiant 20'
Geschikt voor laptops tot 20"
Verwijderd
Laatste keer dat ik een Samsonite laptop-tas leuk vond was voordat ik hoorde dat ie 230euro moest kostenDrivinUCrazy schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 23:27:
Wat voor tas moet het zijn? (Rugzak, koffertje, noem maar op) En wat zijn de dimensies van de laptop?
Verder zou ik zeggen: kijk eens bij Jansport en / of Samsonite. Imho 2 hele degelijke merken, ook voor grotere laptops. (Hoewel ik 20" natuurlijk wel erg GROOT is)
Lol, er zitten prijzige modellen tussen ja. Maar ik heb een rugzak (gewone rugzak, geen laptoptas) van Samsonite, en dat ding gebruik ik toch al een tijdje. Toch ziet ie er nog als nieuw uit. Dat was met de meeste tassen die ik heb gehad toch wel anders. Over de kwaliteit van Samsonite ben ik dus wel heel goed te spreken.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Wow jij hebt de 9802 van Acer 
Is dat niet zwaar om steeds mee te nemen?
Verwijderd
"Ik heb eventueel intresse in een 20,1" laptop."Upbeat schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 00:02:
Wow jij hebt de 9802 van Acer
ik kan je verzekeren dat DICOTA een zeer goed merk is. Echt kwaliteit en stevig tegen goeie prijs.
Zal zeker geen miskoop zijn
Zal zeker geen miskoop zijn
Pagina: 1