[Xbox360] Console crashed constant*

Pagina: 1
Acties:

• Matthijs8
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:54
Mijn 360 blijft de hele tijd hangen. :( Ik heb 'm nu bijna een jaar en hij is tot nu toe +- 2 keer blijven hangen, deze week al 10+ keer. Hij geeft verder geen rode lichtjes of foutmelding, hij blijft online en offline hangen, ook op verschillende profielen, met en zonder HDD,ook een keeer tijdens opnieuw opstarten, ik had ook al geprobeerd door cache te legen en HDD formatteren maar niets helpt. Weet iemand wat er aan de hand is??

Nog een probleem is dat ik 'm een maand geleden heb gepaintbrushed, toen probeerde ik 'm uit de case te halen, lukte niet zo goed dus toen weer dichtgemaakt en gewoon goed afgeplakt bij verven. Maar ik heb daarbij wel dat zilveren stickertje onder de faceplate verwijderd en ik had gelezen dat dan je garantie vervalt ofzow? :S

Verwijderd

Garantie maak je inderdaad weinig aanspraak meer op denk ik, label is verwijderd of beschadigd en de case is gespoten. Denk niet dat je hier mee aan kan komen voor RMA bij ms....

Qua crashes, speel je wel originele games? :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 22:14 ]

• Matthijs8
ja, alles origineel, en behalve de gespoten case heb ik niks aan m'n 360 veranderd

[ Voor 67% gewijzigd door Matthijs8 op 19-01-2007 22:16 ]

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:17
Wat bedoel je met crashen? Er zijn wel een aantal xboxen die hitte problemen hebben.
Ken iemand die had ook last van vastlopen, dit kwam door hitte problemen hij had nog wel garantie, hij heeft uiteindelijk een nieuwe console gekregen.

Edit:
Als je nu toch al je garantie sticker hebt verbroken kan je natuurlijk de hele case eraf halen en dan aanzetten en kijken of die dan vastloopt.

[ Voor 24% gewijzigd door martijn1992 op 19-01-2007 22:19 ]

Verwijderd

Ik heb zelf ook wel is van die crashes en hang ups, maar die zijn willekeurig. Komen niet zo vaak terug als bij jou, daar kan ik verder niets over zeggen.

Garantie blijft denk ik een moeilijke zaak, maar wie niet waagt, die niet wint...

• Matthijs8
Er komen allemaal witte streepjes in beeld, horizontaal en verticaal en niet door elkaar maar gerangschikt. Je kan het aleen oplossen door 'm uit te zetten. Verder staat ie op een goed geventileerde plaats.

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:17
Matthijs8 schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 22:20:
Er komen allemaal witte streepjes in beeld, horizontaal en verticaal en niet door elkaar maar gerangschikt. Je kan het aleen oplossen door 'm uit te zetten. Verder staat ie op een goed geventileerde plaats.
Je zou het hier ook kunnen vragen, daar weten ze net wat meer.

Als het echt niet lukt dan kan je hem natuurlijk opsturen, maar je hebt geen garantie meer dus zijn alle kosten voor jouw.

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11 17:41
Je zou misschien ook even kunnen kijken of de koeler brut nog wel goed werkt enzo. Voor de rest is het lastig zelf met een oplossing te komen zonder garantie. Klinkt toch als een hitte probleem of ergens een (video) geheugen probleempje. :)

edit: Met al die strepenbrut, hangt ie dan ook echt, of loopt ie (nog net even) door?

[ Voor 15% gewijzigd door warcow op 19-01-2007 22:29 ]

• Matthijs8
als de stepen komen hangt ie gelijk, aan koeling zal het denk ik wel niet liggen want soms hangt ie ook als ie pas 2 min. aanstaat. Als ik aan de achterkant voel nadat ie bleef hangen na wat langer spelen is ie helemaal niet zo warm. hij is vroeger wel eens veel warmer geweest zonder crashes of droppende framerates.

• Matthijs8
zullen ze bij de Wehkamp(ik 'm daar gekocht, hij was daar nog op voorraad terwijl hij over weg was) erop letten of mijn garantie sticker er nog op zit?, anders kan ik 'm misschien inruilen.

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Matthijs8 schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 12:42:
zullen ze bij de Wehkamp(ik 'm daar gekocht, hij was daar nog op voorraad terwijl hij over weg was) erop letten of mijn garantie sticker er nog op zit?, anders kan ik 'm misschien inruilen.
Mischien is het makkelijker om te editen, ipv een nieuwe post. hier Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 28 kun je je antwoord terug vinden.

Wehkamp neemt je 360 NIET terug, je zult naar MS moeten bellen. Maar zonder sticker weinig kans dat ze hem terug nemen.
Pagina: 1