Toon posts:

P5W DH Deluxe en Scythe Infinity

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, heeft iemand de combinatie: P5W DH Deluxe en Scythe Infinity?

Wat ik wil weten: Hoe zit het met de ruimte tussen de koeler (met standaard fan) en het geheugen?

Het probleem: Ik wil graag een infinity aanschaffen voor mijn cpu en er een 14cm fan op monteren. Nou maak ik mij over de monteer-mogelijkheid niet zo druk, dat komt wel goed, maar zit te denken dat dat misschien niet gaat passen icm met het geheugen. De fan heeft namelijk nog een 120-140mm bracket nodig welke ook nog 12mm diep is. De fan is 20mm diep, de standaard scythe fan is 25mm.

Situatieschetsje:

Afbeeldingslocatie: http://img137.imagevenue.com/loc440/th_82756_Infinity_en_P5w_122_440lo.JPG

Is er iemand die mij kan vertellen of 1 van de 2 mogelijkheden gaat werken?

De vraag is dus eigenlijk: Is er nog een centimeter vrije ruimte tussen de standaard fan en het geheugen?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 22:32

Xof

Jup en hij past..
Ow en ruimte.. je hebt zat ruimte over.. je kunt overal bij.. steekt niet zover buiten de socket.
Fan kun je aan 4 kanten plaatsen.

Alleen krijg ik mijn chakra kast niet meer dicht :'( (wel als ik de sidefan eruit sloop, maar toch)

[ Voor 36% gewijzigd door Xof op 19-01-2007 20:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok das heel mooi. fan komt maar aan 1 kant, gewoon de normale intake-kant. Dus gaat alleen echt om de extra ruimte bij het geheugen...