Op dit moment heb ik op mijn (studenten)kamer geen radio of andere audio-apparatuur. Omdat ik toch wel erg graag muziek wil luisteren zoek ik een manier om tóch voor een beperkt budget (ben student hé!
) een audio-installatie te kopen. Nou weet ik dat ik het best een receiver + goede speakers kan kopen, maar ik kan nou eenmaal niet het benodigde geld bij elkaar krijgen. Heb slechts zo'n 200 á 300 euro die ik hiervoor vrij kan maken.
Nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld een JVC Mini HiFi setje oid te kopen en daar via een kabeltje mijn PC op aan te sluiten? Als het goed is heeft zo'n setje toch een versterker en moet ik toch muziek van mijn PC zo kunnen luisteren, right? Ik wil dit setje hooguit 3 á 4 jaar gebruiken, tot ik geld heb voor een goede installatie.
Is dit een goede oplossing, of kan ik dan beter goede PC speakers + geluidskaart kopen?
Forgive me my ignorance
Nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld een JVC Mini HiFi setje oid te kopen en daar via een kabeltje mijn PC op aan te sluiten? Als het goed is heeft zo'n setje toch een versterker en moet ik toch muziek van mijn PC zo kunnen luisteren, right? Ik wil dit setje hooguit 3 á 4 jaar gebruiken, tot ik geld heb voor een goede installatie.
Is dit een goede oplossing, of kan ik dan beter goede PC speakers + geluidskaart kopen?
Forgive me my ignorance
Je ne sais pas ce que cela signifie, mais ça va être intelligent sur Français. - Jean-Paul Sartre