telefoon verbinde met computer

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-07 17:34
er bestaan programma's om met de computer tebellen via je telefoon en me die programma's kan je ook je sim kaart uitlezen voor nummers nou heb ik een programmaa gevonden wat niet werkt :( want die wil een agere frameworks dan die ik er nu op heb staan dus nou is de vraag bestaan er nog meer van die proggramma's.

groetens van harmz

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Welke telefoon heb je? Bij de fabrikant kan je over het algemeen wel software voor je telefoon downloaden (zoals Nokia's PC Suite), maar via die software bellen gaat vaak niet.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Maar wat wil je precies doen dan? Welke telefoon heb je? Wil je het via USB doen? Of nog serieel? Wat is je budget?

Misschien een beetje goed nederlands en wat leestekens om het spulletje wat duidelijker te maken.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

wa zeg je nou watn ik jan ht zo nie lezen :( misscihen als je es wa meer moeite besteet aan je topicsatrt zodat het vor andere ook leesabar is en af en toe ene punt gebruikne kan ook wle handig zijn omadt het anderas een of ander niet eindegende zin lijtk

Signature

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Oftewel, leer duidelijk Nederlands typen, want hier kunnen we niets, maar dan ook echt niets mee. Lees Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door en als je een nieuw topic hierover wilt openen, zorg dan wel voor een duidelijke titel, laat ook goed merken wat je zelf geprobeerd hebt en waar je naar gezocht hebt. Dit ontbreekt namelijk allemaal in je topic, wat, naast je belabberde spelling, de reden is dat ik je topic sluit. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.