Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

E-mail Virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zelf een domein naam met e-mail adressen. Daaraan heb ik een 'catch all' e-mail adres gekoppeld dat alle e-mails ontvangt gestuurd naar niet bestaande e-mail adressen van mijn domein. Sinds gisteravond krijg ik continu 'Delivery status notification (failure)' en 'Undelivered mail return to sender' e-mails. Blijkbaar heb ik vanaf een niet bestaand e-mail adres e-mails zitten versturen die dan niet aan zijn gekomen.

Blijkbaar is dus iemand volop misbruik van mij aan het maken! Alleen kan ik het probleem niet vinden. Net Norton maar geinstalled en gerund maar die vind voorlopig nog niets.

Iemand een goede (gratis/trial) virusscanner die dergelijke problemen op kan lossen of iets dergelijks. Heb al twee virusscanners gerund maar het heeft nog niet geholpen :(

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 16:56
Virusmakers spoofen vaak het afzender adres.
Dit doen ze door x@Y.extensie te combineren uit een geinfecteerde pc.
Als iemand klaasje@msn.com en pietje@hotmail.com in zijn Adressbook heeft dan stuurt het virus niet alleen naar die 2 adressen een virus kopie maar ook naar klaasje@hotmail.com en pietje@msn.com
Dit om zoveel mogelijk andere werkende combinaties te maken.
Grote kans is dat jij niet geinfecteerd bent.

OF je Hostingprovider een email virusscan aanbied ligt aan hen. ;)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, zag niet dat er al zoiets was. In ieder geval verstuur ik zelf dus geen spam! Ze misbruiken me alleen en er is niets tegen te doen :(