651

Pagina: 1
Acties:

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Hoi!

Een maat van me heeft sindskort een nieuwe Isdn aansluiting, maar het wil nog niet echt lukken. Hij heeft (precies hetzelfde als bij mij, wat overigens wel werkt en we wonen in dezelfde straat) aan de ene poort v.d. NT1 de Quatrovox aangesloten en aan de andere poort ongeveer 20 m. kabel, een afsluitweerstand en dan 2,5 m. kabel naar de Isdn kaart (deze kaart werkt perfekt bij mij, alsmede de overige 3 Isdn kaarten die hij al geprobeerd heeft). De Quatrovox werkt perfekt, alsmede de telefoons die daar op aangesloten zijn. Maar telkens als hij met z'n pjoeter probeert in te bellen op Inet, krijgt hij na een tijdje de foutmelding 651. We hebben ook al meerdere instellingen geprobeerd op de NT1, maar deze staat precies hetzelfde als bij mij ingesteld en als deze anders wordt ingesteld, werkt het gewone analoge telefoonverkeer niet meer.

Ik werk zelf bij WOL en ik heb eens nagevraagd wat 651 moest betekenen, maar (ikzelf dus ook niet) wij hadden er dus geen antwoord op, want bij Isdn kunnen zulke foutmeldingen overal op slaan, omdat die foutmeldingen van Windows op modems gebasseerd zijn. Wat mij trouwens op valt is dat als we de kabel los halen en het dan nog eens proberen, er dan precies hetzelfde gebeurd. De kabels zijn echter niet kapot of zo (hebben mijn kabels ook al geprobeerd).

Snap het even niet meer??? Het leuke is dat KPN ons naar Dynalink (Isdn kaart fabrikant) doorverwijsd en Dynalink precies omgekeerd! :(

Iemand een suggestie wat het kan zijn en anders een idee hoe we dit aan kunnen pakken, aangezien de KNP en Dynalink een spelletje met ons spelen?!

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Topicstarter
Hello? Anybody?