Ik ben bezig met een facturatiesysteem die tussen de 200 en 800 mails verstuurd. Wat de applicatie doet is eigenlijk vrij simpel:
De applicatie:
1) Zoekt de juiste database waardes op in een tabel;
2) Maakt van de database waardes een PDF;
3) Slaat de PDF op onder het factuurnummer;
4) Verstuurd een mail naar de klant met als attachment de factuur.
De PDF is slechts 6Kb groot dus daar kan het ook niet aan liggen. Het werkt namelijk wel wanneer ik naar domeinnamen verstuur binnen ons eigen netwerk. Ik kan zelfs alle 300 mails naar een @hotmail.com adres versturen.
Ik gebruik CDOSYS.
Heeft iemand een idee hoe dit kan? Het lijkt me niet dat CDOSYS op een bepaalde manier een e-mailadres controleert. Alle e-mailadressen bestaan daadwerkelijk en juist geformatteerd.
Via Google heb ik ook al verschillende pagina's gevonden maar voordat ik de boel begin te herschrijven zou ik graag willen weten waar dit aan ligt.
De applicatie:
1) Zoekt de juiste database waardes op in een tabel;
2) Maakt van de database waardes een PDF;
3) Slaat de PDF op onder het factuurnummer;
4) Verstuurd een mail naar de klant met als attachment de factuur.
De PDF is slechts 6Kb groot dus daar kan het ook niet aan liggen. Het werkt namelijk wel wanneer ik naar domeinnamen verstuur binnen ons eigen netwerk. Ik kan zelfs alle 300 mails naar een @hotmail.com adres versturen.
Ik gebruik CDOSYS.
Heeft iemand een idee hoe dit kan? Het lijkt me niet dat CDOSYS op een bepaalde manier een e-mailadres controleert. Alle e-mailadressen bestaan daadwerkelijk en juist geformatteerd.
Via Google heb ik ook al verschillende pagina's gevonden maar voordat ik de boel begin te herschrijven zou ik graag willen weten waar dit aan ligt.