[Vista] Muziek wordt soms onderbroken door andere muziek*

Pagina: 1
Acties:

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Ik draai nu vista met de onboard geluidskaart van m'n asus A8NE, een realtek dingetje. Het probleem is echter dat sinds ik vista gebruik, mijn muziek in zowel iTunes als WMP soms enkele seconden wordt onderbroken door random muziek. Zowel bij gebruik van mijn SPDIF uitgang als analoog.

De random muziek komt denk ik ook van mijn eigen computer, maar daar staan zoveel nummers op dat ik het niet zeker weet.

Iemand ervaringen of oplossingen met/voor dit rare probleem?

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-02 20:06
Nieuwste drivers gedownload (voor je onboard geluid) die compatible zijn met Vista ?

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

"Muziek doet raar" is veel minder beschrijvend dan dat je muziek soms onderbroken wordt door andeere muziek, dus pas ik je topic titel nog even aan :)

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
Misschien heeft het wel te maken met raar gedrag van alledrie mijn harddisks gisteravond, PC wilde niet meer booten en herkende mijn maxtor als een "mextov". Dat was echter "vanzelf" overggegaan (Wat kabeltjes aandrukken etc).

Het in de OP beschreven probleem lijkt echter op dezelfde mysterieuze wijze zomaar te zijn opgelost. Als het terugkomt krijgt dit topic dus weer een flinke kick van me, maar vooralsnog lijkt het over te zijn :)

edit:
Ik dacht dat ik het al in de OP had staan, maar niet dus; ik heb gewoon de meest recente drivers :)

[ Voor 11% gewijzigd door thettes op 20-01-2007 02:47 ]