Toon posts:

[Rivatuner]7600GT naar Quadro FX 560

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

ik heb een vraagje. Ik dmv. NVstrap in Riva tuner mijn 7600GT als een Quadro FX 560 laten identificeren. Windows herkent de kaart nu als een Quadro. In NVview zijn er extra profilen ontstaan. hoe weet ik nu of er ook daadwerkelijk extra Quadro-achtige functies beschikbaar zijn?

Ik las ergens dat sommige applicaties rechtssreeks de Device_ID uitlezen en er problemen zouden kunnen ontstaan. Weet iemand of het mogelijk is in de BIOS-file alleen de Device_ID naar de Quadro FX 560 aan te passen?

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:51
als het toch dezelfde kaart is, waarom flash je er dan niet gewoon een quadro bios in?

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

-ErikE- schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 14:00:
als het toch dezelfde kaart is, waarom flash je er dan niet gewoon een quadro bios in?
Dat kan niet met een 7000 of hoger serie. De snelste geforce die geflashed of gesoftmod kan worden is de 6800 Ultra.

Ik weet van één applicatie waar deze softmod zijn beperkingen heeft, dat is solidworks. Realview in solidworks werkt alleen met een echte quadro, of de prof kaarten van ati.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Je zou eigenlijk even 2 keer een spec benchmark moeten draaien, daarin zie je het verschil goed. (1 keer met en 1 keer zonder quadro nvstrap)

specs