Toon posts:

van .rm naar .avi zonder hinderlijke reclame

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste lui,

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik een progje kan vinden om m'n .rm files om te zetten naar avi of mpeg. Ik heb meerdere gevonden maar ze laten allemaal een hinderlijke reclame balk dwars door het midden vd scherm zien. Dit is dus niet de bedoeling. Is er misschien iemand daarro met wat ervaring hiermee :?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Mencoder kan het misschien:?

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Anders ffmpeg?
edit: toch niet, rm wordt niet ondersteund

[ Voor 61% gewijzigd door mace op 19-01-2007 13:40 ]

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-11-2025
Super ©. Verschillende converteerbare input mogelijkheden. Het is wel even zoeken naar de downloadlink, maar je scrollt eerst helemaal naar onder, vervolgens klik je op "Start downloading Super ©" en vervolgens klik je op "download and use" (in het zinnetje: "SUPER © is a totally FREE Multimedia software to[...]")

Verwijderd

Hemmm,

elke vorm van formaat -> ander formaat transcodering zal via AviSynth moeten kunnen.

Zoek eventjes op AviSynth en het commando DirectShowSource ()

Je hebt dan geen enkel betaald/stom coderingsproggie nodig, alleen AviSynth an VirtualDub (en natuurlijk XviD en Lame). Kortom alles open source, en nog zéér veel geavanceerder dan welke andere oplossing dan ook.

AviSynth is een frameserver, die zich nestelt "tussen" de bron en het programma wat de video gaat openen. Het serveert frame-voor-frame alle videobronnen die zijn te openen in AviSynth aan het uiteindelijke doel-programma.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 13:51 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
MrNGm schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:41:
Super ©. Verschillende converteerbare input mogelijkheden. Het is wel even zoeken naar de downloadlink, maar je scrollt eerst helemaal naar onder, vervolgens klik je op "Start downloading Super ©" en vervolgens klik je op "download and use" (in het zinnetje: "SUPER © is a totally FREE Multimedia software to[...]")
SUPER kan dit niet toch? Ik had al even gekeken, maar ik zie geen .rm staan. (SUPER gebruikt trouwens ook mencoder en ffmpeg)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-02 22:32

mace

Sapere Aude

Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:43:
Hemmm,

elke vorm van formaat -> ander formaat transcodering zal via AviSynth moeten kunnen.

Zoek eventjes op AviSynth en het commando DirectShowSource ()

Je hebt dan geen enkel betaald/stom coderingsproggie nodig, alleen AviSynth an VirtualDub (en natuurlijk XviD en Lame). Kortom alles open source, en nog zéér veel geavanceerder dan welke andere oplossing dan ook.

AviSynth is een frameserver, die zich nestelt "tussen" de bron en het programma wat de video gaat openen. Het serveert frame-voor-frame alle videobronnen die zijn te openen in AviSynth aan het uiteindelijke doel-programma.
Kan, maar dan moet je wel real alternative installeren, anders heb je geen directshow filters en kan avisynth er niks mee!

Verwijderd

mediacoder? Steengoed programma voor conversie van en naar eender welk formaat. Mits de juiste plugin moet die ook wel .rm ondersteunen.] ondersteunt .rm out of the box :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 13:55 ]

• MrNGm
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-11-2025
RoD schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:45:
[...]

SUPER kan dit niet toch? Ik had al even gekeken, maar ik zie geen .rm staan. (SUPER gebruikt trouwens ook mencoder en ffmpeg)
Van de site:

convert RealMedia (.RM .RAM .RMVB .RA) files to any other format.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het met een van jullie voorbeelden wel moet lukken, alvast bedankt. Time to put in some work...
Pagina: 1