Hallo allemaal,
Ik heb al enige tijd gestoken in het zoeken naar een gelijkwaardig probleem, maar ik heb niet veel informatie kunnen vinden.
Ik heb dus het probleem met mijn pc dat ie steeds vastloopt (bevriesd) in windows bij een koude start. (soms kan ik dat wel met moeite mijn muis bewegen, maar dan beweeg ik men muis ergens heen en dat staat ie na een paar seconden opeens op die plaats) Als ik daarna mijn pc reset werkt alles weer goed.
Dit zijn mij specs:
DFI Lanparty UT NF3 250
350 watt voeding (zat standaard bij de coolermaster centurion 5 kast)
AMD athlon 64 3500+
1 gig dual channel (2x 512) (merk weet ik zo niet)
Geforce 6800 GT
Soundblaster audigy 2
1x 250 gig Sata HD
(en nog wat andere pci kaartjes, maar die zitten er op dit moment niet in)
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
- Memtest heb ik gedraaid tot 200% zonder errors.
- Alle pci kaartjes die ik nog niet gebruik eruit gehaald.
- geluidskaart in andere pci sloten geprobeerd.
- alles schoon gemaakt in de kast (geen idee of het wat kan uitmaken, maar toch gedaan).
- windows een aantal keer opnieuw erop gezet.
- heel de pc al een keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet.
Ik begrijp er echt helemaal niets meer van. Er zit op dit moment bijna niets meer in de PC (alleen een videokaart, geluidskaart, HD en dvd brander. Ik kan windows wel opnieuw erop blijven zetten, maar dat schiet volgens mij ook niet op. Dus het moet volgens mij wel aan het moederbord liggen.
Is er iemand die een oplossing heeft of wat tips heeft voor mij? Alvast bedankt!!
Ik heb al enige tijd gestoken in het zoeken naar een gelijkwaardig probleem, maar ik heb niet veel informatie kunnen vinden.
Ik heb dus het probleem met mijn pc dat ie steeds vastloopt (bevriesd) in windows bij een koude start. (soms kan ik dat wel met moeite mijn muis bewegen, maar dan beweeg ik men muis ergens heen en dat staat ie na een paar seconden opeens op die plaats) Als ik daarna mijn pc reset werkt alles weer goed.
Dit zijn mij specs:
DFI Lanparty UT NF3 250
350 watt voeding (zat standaard bij de coolermaster centurion 5 kast)
AMD athlon 64 3500+
1 gig dual channel (2x 512) (merk weet ik zo niet)
Geforce 6800 GT
Soundblaster audigy 2
1x 250 gig Sata HD
(en nog wat andere pci kaartjes, maar die zitten er op dit moment niet in)
Wat heb ik allemaal geprobeerd:
- Memtest heb ik gedraaid tot 200% zonder errors.
- Alle pci kaartjes die ik nog niet gebruik eruit gehaald.
- geluidskaart in andere pci sloten geprobeerd.
- alles schoon gemaakt in de kast (geen idee of het wat kan uitmaken, maar toch gedaan).
- windows een aantal keer opnieuw erop gezet.
- heel de pc al een keer uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet.
Ik begrijp er echt helemaal niets meer van. Er zit op dit moment bijna niets meer in de PC (alleen een videokaart, geluidskaart, HD en dvd brander. Ik kan windows wel opnieuw erop blijven zetten, maar dat schiet volgens mij ook niet op. Dus het moet volgens mij wel aan het moederbord liggen.
Is er iemand die een oplossing heeft of wat tips heeft voor mij? Alvast bedankt!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2007 13:23 ]