Ik weet het, dit zelfde probleem is al meerdere malen voorbij gekomen maar ik kan de oplossing niet vinden. De gegeven oplossingen in de andere topics werken voor mij niet.
Ik heb de volgende code:
Ik probeer dus gewoon nu.nl te downloaden (gewoon om te testen). Nou werkt het de ene keer heel snel, de andere keer langzamer, en nog een andere keer blijft ie gewoon in een loop hangen. Hij blijft dan in stap 4 hangen, dus in de feof(). Het gekke is dat als ik deze code aanroep, hij het de eerste 2-3 goed doet, en daarna krijg ik de loop.
Wat ook raar is, is dat ik dus een timeout ingesteld heb, dat dus blijkbaar niet werkt. In andere topics was het probeem vaak dat de connectie niet geclosed werd, maar dat doe ik dus wel met Connection: Close\r\n\r\n, ik close de connectie zelf ook nog is er na met fclose. Ik snap er werkelijk niks meer van. Ik heb deze code op 2 verschillende servers geprobeerd, maar op beide heb ik het probleem. Een andere host dan nu.nl proberen lost het probleem niet op, want ik wil gewoon niet dat ie in een loop kan komen vast te zitten. Op php.net zie ik wel verschillende "oplossingen" maar dat werkt ook niet (http://nl3.php.net/feof).
Zie ik nou iets over het hoofd of wat
Ik heb de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
| <?php $host = "www.nu.nl"; $file = "/"; $fp = fsockopen("$host", 80, $errno, $errstr, 30); stream_set_timeout($fp, 5); print "stap 1<BR>"; flush(); if($fp) { $out = "GET $file HTTP/1.0\r\n"; $out .= "Host: $host\r\n"; $out .= "User-Agent: Mozilla\r\n"; $out .= "Accept: text/xml,text/html,text/plain\r\n"; $out .= "Accept-Charset: ISO-8859-1,utf-8\r\n"; $out .= "Cache-Control: max-age=0\r\n"; $out .= "Connection: Close\r\n\r\n"; print "stap 2<BR>"; flush(); $i=0; fputs($fp,"$out"); print "stap 3<BR>"; flush(); $i=0; $break=1; while(!feof($fp)) { print "stap 4($i)<BR>"; flush(); $content .= fgets($fp); $i++; } print "stap 5<BR>"; flush(); fclose($fp); print "$content"; } ?> |
Ik probeer dus gewoon nu.nl te downloaden (gewoon om te testen). Nou werkt het de ene keer heel snel, de andere keer langzamer, en nog een andere keer blijft ie gewoon in een loop hangen. Hij blijft dan in stap 4 hangen, dus in de feof(). Het gekke is dat als ik deze code aanroep, hij het de eerste 2-3 goed doet, en daarna krijg ik de loop.
Wat ook raar is, is dat ik dus een timeout ingesteld heb, dat dus blijkbaar niet werkt. In andere topics was het probeem vaak dat de connectie niet geclosed werd, maar dat doe ik dus wel met Connection: Close\r\n\r\n, ik close de connectie zelf ook nog is er na met fclose. Ik snap er werkelijk niks meer van. Ik heb deze code op 2 verschillende servers geprobeerd, maar op beide heb ik het probleem. Een andere host dan nu.nl proberen lost het probleem niet op, want ik wil gewoon niet dat ie in een loop kan komen vast te zitten. Op php.net zie ik wel verschillende "oplossingen" maar dat werkt ook niet (http://nl3.php.net/feof).
Zie ik nou iets over het hoofd of wat
Leef lekker in het nu, er is niks anders