1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Er is een PDF editor die bij opslaan een watermerk achterlaat. Dit kun je vermijden door te printen. Wacht even, ik heb een linkje voor je.
Ah, hier is het. Op mijn eigen site nog wel :-) Vooral stap 2a of 2b is interessant voor jou.
Ah, hier is het. Op mijn eigen site nog wel :-) Vooral stap 2a of 2b is interessant voor jou.
[ Voor 38% gewijzigd door Eusebius op 19-01-2007 12:28 ]
==
hoi
Ja, maar ik wil op alle pagina's hetzelfde. En dat snel, dus niet door elk document één voor één elke bladzijde.
Kan dat?
Kan dat?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Dan zou je alle tekst moeten knippen & plakken (als dat kan, geen idee ...) in een Officepakket zetten, voetnoot van je naam maken en exporteren naar PDF (oa OpenOffice kan dat)
==
hoi
Nee, dat kan helaas niet...Eusebius schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 18:55:
Dan zou je alle tekst moeten knippen & plakken (als dat kan, geen idee ...) in een Officepakket zetten, voetnoot van je naam maken en exporteren naar PDF (oa OpenOffice kan dat)
Balen, er moet toch een programma bestaan die gewoon een voetnoot op elke pagina kan plaatsen in een PDF document?