Wat zijn dit voor soort lampen

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-02 18:20
Misschien is het een beetje een rare vraag. Bij ons oude bedrijf hadden we een aantal van deze lampen hangen. Het zijn vrij speciale lampen ze moeten eerst warm gloeien en daarna zijn ze op volle sterkte. Echter we kunnen nergens een merk of iets over dit soort type lamp vinden.

Weet iemand van jullie misschien wat meer hierover. Vooral het type lamp zegmaar ( hoe noem je dit soort )

Afbeeldingslocatie: http://rrick.nl/lampklein.jpg

Als iemand wat wil weten of meer foto's wil hebben dan kan ik dat er wel bij zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door RricK op 19-01-2007 11:44 ]

• jeroendevries
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2025
gas ontbrandings lampen? :9

Sex is like hacking. You get in, you get out, and you hope you didn't leave something behind that can be traced

• baexem
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:30
["boterlampen" hebben wij ook hangen, ik zal je de specs even opzoeken.
Mmm, laat dat boterlamp verhaal maar zitten, zo noemt onze monteur die krengen gewoon.

[ Voor 41% gewijzigd door baexem op 19-01-2007 11:58 ]

...

• dottie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2021
zo te zien zijn het lampen die tuinders gebruiken om gewassen te verlichten in kassen. Trouwens ook erg populair bij henneptelers op dondere zolders.

Staat er geen hoeveelheid Lux op de lamp?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:22

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

De vraag is helemaal niet raar, maar dit is niet de juiste plek om hem te stellen. Overige Hardware is (in ieder geval op GoT) bedoeld voor Overige ComputerHardware. Een vraag als dit zou je in Stuffis Generalis kunnen stellen, maar voor toegang daartoe gelden een aantal eisen qua inschrijfduur en postcount, waar je (nog) niet aan voldoet. Dus moven heeft niet zo'n zin. Rest weinig om te doen behalve het topic te sluiten, ben ik bang.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.