Toon posts:

Ibook G4 mega error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om een ibook g4 over te nemen van iemand anders, maar ik heb een aantal keren een irritante melding gehad (lees = afgelopen 3 dagen 5 keer).

You need to restart your computer

De laatste keer waren al mijn instellingen foetsie. Dock, desktopwallpaper, safari-bookmarks... alles was ge-reset alsof ik net een verse tiger (10.4.8) erop had gezet.

Meer mensen bekend met dit probleem?

Tenzij het iets is wat te verhelpen is, zal ik hem waarschijnlijk niet overnemen.

Verwijderd

Topicstarter
ps, ik heb al wel topics gevonden waarin het zelfde probleem voorkomt, maar heb nog geen oplossing ervoor gevonden. Wellicht dat er nu iets bekend is.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Je systeem kan gewoon fucked up zijn. Schoon systeem, sowieso aan te raden als je hem overneemt van iemand anders, zou het probleem kunnen oplossen. Als dit het probleem niet mocht oplossen dan kan het ook nog eventueel de hardware zijn. Bijvoorbeeld slecht geheugen wil hier nog wel eens voor zorgen.

kleurbleur.nl

Verwijderd

Topicstarter
Er staat net een verse installatie osx tiger op.

vrees dat het aan de hardware ligt.... ik test hem nog wat langer, als het weer gebeurt dan zal ik helaas op zoek moeten naar een ander exemplaar.