http://www.casejunkies.com/forum/viewtopic.php?p=204691
Het aanmelden gaat overigens gewoon via de CaseJunkies-site, en hoogstwaarschijnlijk binnenkort ook op een IA-site
zegt meer dan genoeg dacht ik zoquote: JuizeMet het oog op de komst van het NKCM07 zijn veel modders aan het modden geslagen.
Veel modders willen nog wel eens gebruik maken van de zogenaamd 'Vandal Switches'. Deze vandal switches zijn verkrijg met met een UV ring in de kleuren, rood, geel, blauw en groen.
Gemiddeld betaal je voor zo'n vandal switch in Nederland €25 (ex. verzendkosten). En vaak zijn ze dan alleen beschikbaar in het rood en blauw.
Daarom kwam ik op het idee, mede omdat ik er zelf ook een viertal nodig heb, om een soort van inkoopactie op te starten via CaseJunkies.
Hierbij worden de vandal switches besteld bij www.ettinger.de.
Ik stel voor om eerst een animocheck te doen, mede omdat bestelling buiten Duitsland pas verzonden worden vanaf €150.
De prijs van een vandal switch in Duitsland ligt tussen de €9 en €12,50.
Graag zou ik weten welke mensen intresse hebben !
Mocht er genoeg intresse zijn en zitten we aan het minimum bedrag van €150, dan stel ik voor dat ik de zaken verder zal afhandelen en dat ook het geld en de verzendingen via mij lopen.
(Tevens zal ik ook via www.samenkopen.net een actie kunnen starten. Het ligt aan de voorkeur van de kopers.)
Het betrefd hier dus de volgende producten:
Rood
Geel
Blauw
Groen
Het aanmelden gaat overigens gewoon via de CaseJunkies-site, en hoogstwaarschijnlijk binnenkort ook op een IA-site
[ Voor 3% gewijzigd door InjecTioN op 19-01-2007 14:15 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI