Ik heb op mijn workstation een wamp server draaien, WAMP5. Nu wil ik mijn site en database verplaatsen naar een linux dedicated servertje. Er is echter een probleem.
Bij het opstarten van mySQL Administrator krijg ik de volgende fout:
Could not find settings
Either the server service or the configuration file could not be found. Startup variables and service section are therefore disabled.
Ik heb gegoogled naar dit probleem, en ik vond een thread op het forum van mySQL over deze foutmelding en na gecontroleerd te hebben dat mijn registry naar het juiste my.ini staat te wijzen en geen van mijn config opties uit gecomment waren, heb ik ook de mySQL service herinstalleerd.
Nog even wat info:
Bij het opstarten van mySQL Administrator krijg ik de volgende fout:
Could not find settings
Either the server service or the configuration file could not be found. Startup variables and service section are therefore disabled.
Ik heb gegoogled naar dit probleem, en ik vond een thread op het forum van mySQL over deze foutmelding en na gecontroleerd te hebben dat mijn registry naar het juiste my.ini staat te wijzen en geen van mijn config opties uit gecomment waren, heb ik ook de mySQL service herinstalleerd.
Nog even wat info:
- versie mySQL is 5.0.27-community-nt
- versie mySQL Administrator is 1.2.5 rc
- Wamp server is een alles-in-een pakket genaamd WAMP5 versie 1.6.6
- PC draait WinXP
[ Voor 47% gewijzigd door Rmanen op 19-01-2007 00:53 . Reden: Even wat meer info erbij zetten ]