TV-out strepen onder in beeld

Pagina: 1
Acties:

• DJ-R
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 22:03
Het probleem,

Ik heb tot kort geleden altijd zonder problemen kunnen kijken naar divx/xvid flims via de tv out van mijn asus geforce 4200ti. Kennelijk heb ik per ongeluk iets veranderd en sins kort heb ik bij sommige films dat de onderkant van het beeld vervormd. onder in beeld lijkt het wel of er iets niet klopt met de horizontale synchronisatie ofzo. Als ik dvd's in mn pc stop en die via tv out bekijk heb ik dit probleem niet.

Afbeeldingslocatie: http://mp3j.eu/filedump/got/DSC07087.jpg

Ik heb mijn scherminstellingen op dualview staan waarbij video beelden altijd fulscreen op mn tv openen. Het kleine player window (vlc/mediaplayer/bsplayer hebben allemaal het zelfde probleem) op m'n monitor heeft wel goed beeld, en nu komt het gekke, Als ik het player-window naar het andere scherm(tv) sleep en op fullscreen zet zijn de strepen er niet! het is dus geen probleem met aansuitingen/bekabeling

Ik heb de nieuwste nvidia drivers gedownload, al mn codecs ge-update (k-lite megakodecpack) en weer weggedonderd en ik heb nog steeds het zelfde probleem.

het normale tv-out beeld is wel altijd goed, het zijn alleen sommige divx/xvid films die het probleem veroorzaken

Iemand een idee wat dit kan zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door DJ-R op 19-01-2007 12:09 ]

• DJ-R
-kick-

• DJ-R
ok, na een re-install precies het zelfde probleem....

maar... na wat rommelen aan de settings blijkt het aan het "Flicker filter" bij de device-adjustments te liggen, op een standje minder heb ik geen problemen meer:)