[Vista] CD-Rom spint.

Pagina: 1
Acties:

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02 22:31
Hey,

Zoals sommige al hebben gezien in het [Vista]Hier je ervaringen topic, heb ik Vista Ultimate ook op me pc staan, na een paar opstootjes is alles weer (bijna) terug net als op XP, aleen zit ik nog met een klein technish mankement.
Mijn pc staat onderhand al 3 dagen te stoomen met vista maar om de 30/45 minuten hoor in mijn DVD/CD rom station opspinnen net alsof hij denk dat er net een disk word in geplaatst, nu is dit geen ramp maar het is best vervelend, ik heb al gegoogled en op GoT gekeken of het een standaart feature is van Vista of wat dan ook maar ik heb niks gevonden.

Specs:

AMD 3800+ (@4600+)
DFI ULTRA-D (@SLI)
OCZ 2Gb
Nvidia 7600 GT
60Gb (windows disk)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zit er een cd/dvd in de drive? Als dat zo is, wat open je dan, of wat heb je open? Het is goed mogelijk dan een applicatie op het schijfje wat zoekt of probeert te indexeren.

Commandline FTW

• Cablekevin
Hero Of Time schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 00:17:
Zit er een cd/dvd in de drive? Als dat zo is, wat open je dan, of wat heb je open? Het is goed mogelijk dan een applicatie op het schijfje wat zoekt of probeert te indexeren.
Oeps, meest domme fout die je kan maken: De drive is leeg.
En er draait geen vreemde software enkel MSN, en de gebruikelijke vista dingetjes.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Jouw CD-ROM drive spinned op zonder dat er een CD in zit? Ik wist niet eens dat dat kon :P

Als je je CD-ROM drive disabled in devmgmt.msc, houd dit probleem dan op of gebeurt het ook los van Vista zeg maar? :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als er geen schijfje in zit zou ik maar eens goed checken of het wel je CD/DVD drive is ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Cablekevin
Al gevonden, was niet me cdrom maar mijn HDD(S) - Als je dit probleem wilt oplossen:
Control Panel -> Clasic View -> Power options -> Change Plan Settings -> Change advanced power settings -> Harddisk -> Turn Harddisk Off After -> Zet dit van 20 Minuten naar NEVER, dan is je probleem opgelost! :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Rare oren heb je dan. Je hoort toch wel het verschil tussen een hdd en een cdrom? Ik iig wel, maar dat vooral omdat mijn hdds onderin mijn kast zitten en mijn cd/dvd bovenin ;). Maar goed dat je het hebt gevonden.

Commandline FTW

• Cablekevin
Hero Of Time schreef op zondag 21 januari 2007 @ 00:16:
Rare oren heb je dan. Je hoort toch wel het verschil tussen een hdd en een cdrom? Ik iig wel, maar dat vooral omdat mijn hdds onderin mijn kast zitten en mijn cd/dvd bovenin ;). Maar goed dat je het hebt gevonden.
Nou kon van allebij was een soort van Piepje, dus kon van bijde maar ik dacht dat het meer me CDRom was.
Pagina: 1