Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Password op de GoT CS server(s)

Pagina: 1
Acties:

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het zou erg fijn zijn als wij tweakers 1 van de GoT servers zouden kunnen houden voor enkel nederlanders.. (liefst beide natuurlijk, maar ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is)

Het zou wel eens leuk zijn om met normale pings te spelen enzo ..

Zou dit niet kunnen, dat 1 van de 3 server met een w8woord word uitgerust? (like www.tweakers.net als w8woord ofzo)

dan zijn we gelijk van alle cheat problems af... (aangezien ik aanneem dat de normale tweakers niet cheaten...)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Wat is eigenlijk het IP van deze servers??

• Elect
  • Niet online
moet je ff kijken op de de frontpage...

niemand die hier in geintereseert is ???

Verwijderd

Ja, dat is een goed idee! en dan ook gelijk locked chasecam uit en FF uit...want dat is wel zo belachelijk, begint er gewoon eentje allemaal mensen van z'n eigen team te killen en die wordt niet eens gebanned |:(

Oh...dat gaat trouwens over CS :)

• Elect
  • Niet online
Locked chasecam roelt (ik gebruik niet anders als ik dood ben)

en FF blijft lekker aan, stuk realistischer (anders ga je naar demon.nl, die hebben ook server met ff uit)

En teamkilling zou ook over moeten zijn na dat w8woord, aangezien er dan enkel nog echt tweakers opkunnen ...

Verwijderd

ik heb ook op de GoT server gespeeld, best wel leuk, maar je wordt zo vaak automatisch gekickt (nee geen enkele cheat of wat dan ook) er staat ok niet you have been kicked ofzo, je krijgt gewoon opeens het console. Maar dat locked chase cam vind ik ook irii. Ik ga geen rw ofzo gebruiken, en ik vind het erg als je dan achter sommige campers moet hangen enzo. niet leuk. en het helpt maar heeeeeeel winig tege rw.

• Elect
  • Niet online
Ach gut, laten we jouw nou ff NIET het w8woord geven ...

cheater ..

Verwijderd

Wat dacht je van een wachtwoord als: "geenduitserswelkom"

Deze kom je echt overal en altijd tegen!
Vooral dat taaltje, praat gewoon Engels zoals iedereen!!!

• Elect
  • Niet online
aha okee, ermz .. maar kan een CS adje ff mee komen praten ?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ja goed idee... ik wel wel eens tegen andere GoT'ers CS'en.. maar ik ben een paar keer op die GoT server geweest en dr waren alleen maar duitsers :? (tenminste; er werd alleen duits gepraat).

Pleur in deze thread gewoon het password.. wordt toch alleen gelezen door GoT'ers :)

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

Het zou erg fijn zijn als wij tweakers 1 van de GoT servers zouden kunnen houden voor enkel nederlanders.. (liefst beide natuurlijk, maar ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is)
Dat laatste heb je gelijk in. Hoewel ik met de gemiddelde duitse bezoeker weinig op heb, het "jemand deutsch hier" begint mijn strot aardig uit te komen, vind ik het niet normaal om mensen van andere afkomst af te blokken. Maar feitelijk is het ook lastig... moet ik dan mensen op IP gaan bannen omdat ie in de duitse range zou kunnen liggen? - don't think so.
Het zou wel eens leuk zijn om met normale pings te spelen enzo ...
Oh, dus omdat die rot moffen opgezouten zijn kun jij met betere pings spelen? WAT een permanente flauwe kul. Ik kon met een prima ping spelen, en zou dat nu denk ook nog wel kunnen ware het niet dat ik mijn kostbate beltegoed van de maand op aan het maken ben aan reageren op deze flauwekul (jah, zit tijdelijk achter 56k6 analoog)
Het weren van mensen - fransen, duitsers, whatever om hun nationaliteit is te gestoord voor worden. Het suggereren ervan vind ik in mijn ogen zo mogelijk een nog ziekere gedachte dan het nationalistische trekje wat sommige exemplaren van deze aangewezen volkeren veelvuldig vertonen.
dan zijn we gelijk van alle cheat problems af... (aangezien ik aanneem dat de normale tweakers niet cheaten...)
Lijkt mij erg sterk dat jij een oordeel kan vellen over 20.000 bezoekers die hier langs komen. Cheaten zit dik verspreid door de comunity, en ook onder de tweakers zullen ogetwijfeld deze LLama's rond lopen. Wel enige arrogantie om te denken dat wij als Tweaker gemeenschap boven de rest staan.
En dan ook gelijk locked chasecam uit en FF uit...want dat is wel zo belachelijk, begint er gewoon eentje allemaal mensen van z'n eigen team te killen en die wordt niet eens gebanned
Locked chasecam is een keuze. is ONZE keuze, en ik ben dat gezijk er over meer dan beu. HET BLIJFT AAN. Reden hiervoor is op counterstrike.tweakers.net onder de policies dachtik nog wel ergens terug te vinden. ik heb geen zin meer telkens dat standpunt weer in te nemen, en de ingestelde policies weer te verdedingen omdat jullie dat saai vinden. Er zijn genoeg clans die met RW komen spelen, en dit is iets wat naar onze mening het realisme van het spel verhoogt. geen discussie over mogelijk.

FF is aan en blijft aan. dat uitzetten is tegelijkertijd een uitnodiging aan half newbee europa om te komen klieren. geen zin in. Dankzij FF=on mag ik rustig stellen dat het niveau waarop gespeeld wordt op GoT aanzienlijk hoger ligt dan op de gemiddelde Demon server. If you don't like that, ga dan lekker naar Demon... die servers zijn ook prima snel. Het enige wat je dan nog krijgt is dat mensen om te zieken op je in gaan hakken... je gaat er niet dood aan, maar het vertraagt wel. Bijna net zo irritant.

Dat met betrekking tot die Team Killers.
Ik denk dat we op GoT wel duidelijke regels hebben dat TK-ing (of TW-ing) daar waar het om gerichte acties gaat niet zijn toegestaan en met verbannen worden bestraft. Wanneer er iemand met RCON online is wordt dat ook altijd uitgevoerd. Als die er niet zijn wanneer jij speelt, dan is dat ff pech. Ik denk wel dat ik kan stellen dat wij als GoT beheerders de servers behoorlijk aggressief van punk zuiveren. Sommigen zouden zelfs willen zeggen te streng, maarjah... iedereen kan de policies lezen, en daar heb je je maar aan te houden.
Pleur in deze thread gewoon het password.. wordt toch alleen gelezen door GoT'ers
Ik neem aan dat je hier de forummers bedoelt. want lang niet iedere [GoT]-member leest hier... maag goed :P
-----------
Okee... laten we nog even herhalen
-FF moet uit -> Geen sprake van
-ForcedChasecam moet uit -> geen sprake van
-1 van de 3 servers moet een password hebben -> eentje heeft dat al, da's de bookeble, en dat blijft de enige server
-Duitsers moeten geweerd worden -> dus ook geen sprake van... Duitsers zijn gewillig kanonnenvoer voor GoT, en dat houden we graag zo.
-Punkbuster moet -> Punkbuster komt, zodra ik er zin en tijd voor heb om dat in elkaar te steken... sofar blijft het in mijn ogen een vrij brak proggeltje.
-.... moet -> WHAT EVER aan overige aangedragen adviezen... 't beurt niet, en wij MOETEN ook helemaal nix. We moeten deze discussie al eindeloos tijdens het gamen houden, en ik ga er nu ook verder niet meer op in.

Wij steken onze tijd er in om die server in te richten voor ons zelf, en jullie mogen daar van mee genieten, maar that's all.
Het klinkt heel bod en hard, maar eerstens en voor alles zijn de servers Oefengebied van de GoT-strijders, en voor ons eigen vermaak. Ik begin er een beetje moe van te worden elke keer me te moeten verdedigen of onze standpunten te verdedigen. We run our server our way, and you'd better take it or leave it.

klink ik al als BOFH? I hope so. >:)

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

• Elect
  • Niet online
Jeez, dankjewel om het zo bot af te kraken ..
Naja, persoonlijk snap ik wel dat het de server van GoT is, en dat het een oefenserver is voor jullie clan ..
Maar jullie hebben 3 server, +1 bookble server voor een klan van ongeveer 14 man ??????

Goed, dus dan heb ik al een hint van: het is ook gedeeltelijk opgezet voor de mensen op GoT ..
Maar de bookable is logisch, en dan houden we nog 3 servers over 1tje werkt niet, snap niet waarom ..)

Maar jullie kunnen makkelijk 1 server met een password uitrusten, aangezien dat geen reet uitmaakt voor de GoT clan ..

Duitsers hebben dan nog 2 servers over om op te gamen (nu we het toch over duitsers hebben ..)
Dan is het toch wel mogelijk om op 1 server een password te zetten?
Nu ff jouw standpuntjes herhalen ..
-FF moet uit -> Geen sprake van
helemaal mee eens
-ForcedChasecam moet uit -> geen sprake van
ook helemaal mee eens
-1 van de 3 servers moet een password
hebben -> eentje heeft dat al, da's de bookeble, en dat blijft de enige server
waarom? zodat je ipv nederlandse moffen af kunt knallen? jeez, weak
-Duitsers moeten geweerd worden -> dus ook geen sprake van... Duitsers zijn gewillig kanonnenvoer voor GoT, en dat houden we graag zo.
Ga je gang, op de andere 2 servers ..
-.... moet -> WHAT EVER aan overige aangedragen adviezen... 't beurt niet, en wij MOETEN ook helemaal nix. We moeten deze discussie al eindeloos tijdens het gamen houden, en ik ga er nu ook verder niet meer op in.
Wraah, zeg wat je wilt, maar het is nog nooit op het forum besproken.
Het kan dan wel jullie speeltje zijn voor 40 man met een clan van 14 man, maar je kunt BEST wel eens rekening houden met andere wensen om de server te verbeteren ..
(gaat alleen maar ten goedde van GoT)

Lang leve nederlandse servers ....

Als je dan toch zo van duitsers houd, zou je ze dan niet gaan uitnodigen op het forum????
Kun je nog ff lekker flamen na het schieten!

M.v.g
Pissed Elect

Verwijderd

Ik ben zo een beetje aan het lezen en tot mijn schrik valt de term punkbuster. Gebuik dit niet (als je het aan mij vraag (maar dat doe je niet (dus eigenlijk moet ik me er niet mee bemoeien))) :) De servers van Sonera hebben ze ook beveiligd met dit proggie en sinsdien kan ik wel joinen maar dan word ik gekicked en das niet fijn. Het proggie heb ik gewoon op de achtergrond draaien als ik speel (ik cheat niet). Dus vandaar dat ik niet zo blij ben met die proggie.

Ben slim en kick de lamers als ze cheaten (of bannen das nog beter :) ).

• Firefox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09-2024

Firefox

Een Vurig Vosje

De servers van Sonera hebben ze ook beveiligd met dit proggie en sinsdien kan ik wel joinen maar dan word ik gekicked en das niet fijn. Het proggie heb ik gewoon op de achtergrond draaien als ik speel (ik cheat niet)

Ben slim en kick de lamers als ze cheaten (of bannen das nog beter :) ).
primair is dat dus de reden waarom ik het nog niet geactiveerd heb, omdat ik de werking nog niet helemaal goed vind. dat wil ik eerst testen, en daarvoor heb ik tijdnodig, die ik momenteel niet heb en ook niet wil maken. Wel is het iets waar we uiteindelijk naar toe moeten. Recente ontwikkelingen in de cheat wereld dwingen daartoe. Er kan maar een beperkt aantal in de banlist, en die hou ik liever zoveel mogelijk vrij voor TeamKillers.

Maar zoals je boven kon lezen, al raakt dat door het verongelijkte geblaat over buitenlanders ietwat ondergesneeuwd misschien, ik heb een pesthekel aan cheaters, en zolang PB het niet voor me doet zullen we zelf dat tuig er wel uit bannen... en wij bannen dus alleen op 0 (forever and in eternity)

-------

en tot een verontwaardigde Elect: GoT heeft maar 2 actieve servers, omdat die 3e niet trok. Als je de discussie - en de nieuwspage van GoT waar die dingen ook op terug komen, maarjah, niemand schijnt die clanpage te willen lezen, ookal staat er naast clan nieuws ook interessante of belangerijke info over de servers op, en dat ga ik niet iedere keer op TN plaatsen, want Clan-GoT is in dat opzicht zelfstandig. - een beetje gevolgd hebt, had je dat kunnen weten. Moet je dus al niet verontwaardigd op reageren.

Daarnaast trek je mijn ietwat sarcastische opmerking dat moffen goed kanonnenvoer zijn te ver door naar het "reden op zich zijn"
Het is mij om het even wie ik afknal, een Gerry, een Frog eater of een Dutch... Ik verdom het om in allemaal kronkels te gaan liggen en tijd te besteden om iets dicht te timmeren waarvan ik vind dat het zowieso al open zou moeten zijn. De naam zegt het al: _PUBLIC_ server

Iedere persoon, ongeacht kleur, nationaliteit, geslacht, of wat dan ook is welkom op mijn servers, op de simpele voorwaarde dat onze regels gerespecteerd worden, die niet veel verder gaan dan algemeen fatsoen.

maw: als je niet vervelend doet, niet loopt te drammen, niet je teammates overhoop knalt, en niet met cheats speelt, ben je welkom, al ben je het Groengele steenvretertje van Venus. Hoeveel duidelijker dan dat kan het wezen?
Wraah, zeg wat je wilt, maar het is nog nooit op het forum besproken.
Het kan dan wel jullie speeltje zijn voor 40 man met een clan van 14 man, maar je kunt BEST wel eens rekening houden met andere wensen om de server te verbeteren ..
(gaat alleen maar ten goedde van GoT)
Do I hear the buzzer here? Yeap, it IS a buzzer, you are DEAD wrong.
1: de in deze draad aangedragen punten van 'discussie' is in de al eerder door mij aangeroepen ./plan thread en o.a. in een aantal "Cheater" draden op dit forum aangehaald.
Daarnaast is eea al op de servers uitvoering onderwerp geweest van discussie, en is mijn - idd inmiddels knap rigoreuse stelling - ook duidelijk neergezet in de policies en diverse neiuwsposts op de clansite.
Lang leve nederlandse servers ....
Als je dan toch zo van duitsers houd, zou je ze dan niet gaan uitnodigen op het forum????
Kun je nog ff lekker flamen na het schieten!
Nee, jij bent lekker tolerant hier bezig. |:(
Er is niets mis met Duitsers, maar om nou van ze te houden?? Ik hou maar van 1 persoon O+ Who that is, is none of your damn busyness, maar zij weet het beslist. ... that's al'l.

Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.

Verwijderd

Ik kan maar 1 ding zeggen....wil je zo graag een nederlandse server alleen voor nederlanders waar de duitsers geweerd worden.

.........................

START lekker je EIGEN server.

ik ben het helemaal eens met het GoT standpunt....duitsers zijn heerlijk kanonvoer

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
Op zondag 04 februari 2001 02:24 schreef FastDevil2000 het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen....wil je zo graag een nederlandse server alleen voor nederlanders waar de duitsers geweerd worden.

.........................

START lekker je EIGEN server.

ik ben het helemaal eens met het GoT standpunt....duitsers zijn heerlijk kanonvoer
Die is nou de enige die het gesnapt heeft.

Verwijderd

Eindelijk iemand:)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Welk nut heeft locked chasecam?
Voor zover ik weet kun je alleen bij je EIGEN team kijken en weet je dus niet wat je tegen-team uitspookt.

Het kan inderdaad realisme verhogen, omdat de 'geheimen' van tegen-team verborgen blijft.

Als je overal kunt kijken zijn de geheimen snel ontdekt en ben je alerter. Misschien niet zo leuk voor tegen-team. Je wordt alleen maar alerter op.

Zolang je niet bij tegen-team kunt bekijken moet je steeds zelf gokken waar de tegen-team kan zijn. Spannend en dat kickt aardig.

Newbies kunnen dit niet gebruiken, ze zullen snel in het fout lopen. Voor hen moet casecam dan vrij zijn, zodat ze zelf kunnen leren. Maar dat kunnen ze op demon.nl servers doen.

Ik heb indruk dat GoT servers meer bedoeld is voor ervaren CS-ers. Met beperkte vrijheid en meer realisme.
Newbies zouden de boel daar toch verpesten :( Gaan ze maar eerst oefenen op Demon.nl met meer camera vrijheid en FF-off.

Verwijderd

Camera Lock

Ik en een maat waren een weekend bij mij thuis Counter Strike aan het spelen (Die pipo heeft nog geen inet zelfs niet over een norm telefoon lijntje) over een netwerkie. De pc bij mijn broertje werd als proxy opgezet (met een proggie HL Proxy). En wij tweeeen spelen. Stel hij is dood en kan overal kijken waar hij wil....snappie "Hey Jan er is een terror achter dat muurtje aan het reloaden" en dan weet ik wat me te doen staat meteen kijken achter dat muurtje en schieten omdat ik al weet waar die terror was. Maar stel Camera Lock staat aan dan gaat dat verhaal niet op. duhhhhh (dus daarom denk ik dat Camera Lock aan moet staan)

Verwijderd

Klopt OneOfOne

daarom staat het aan, om rw/bc/netwerk cheaters buiten de servers te houden

Verwijderd

Ik vind dat PunkBuster echt triest. Ik heb alleen de speedcheat GEHAD en met dat punkbuster word je de hele tijd gekickt. Ik heb geen enkele cheat en het blijft je maar kicken omdat je zgn. een cheat hebt. EN DAT HEB IK HELEMAAL NIET!!:(:(:(:(:(
en als je zoiets tegen iemand zegt dan zegt ie: ach, je gebruikt gewoon cheats.
dat punkbuster is echt om te huilen:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• Elect
  • Niet online
punkbuster onthoud probably wie gecheat heeft :)

Verwijderd

ff-uit > tuurlijk niet
locked chase cam > mooi toch

DE BAN VAN "THE POPE " (ikke dus) ongedaan maken.
Man ik heb al weken geen cs gespeeld, roep op de gekste tijden affirmative en richt mijn gsm op alles wat beweegt. FIREFOX please let me in!!!!

Als het moet kill ik mijn broertje wel wat de oorzaak was van de ban!!

Damm.

Verwijderd

Als je BAN 0 aan je broek hebt hange dan heb je waarschijnlijk (of je broertje) iets beetje fout gedaan.

DC

Verwijderd

broertje had een paar keer team geraakt (not kill) maar goed, begrijpelijk dat hij gebanned wordt, maar ik zit op dezelfde PC :'(

Verwijderd

matig voor je :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 02:35
That's Life !

Verwijderd

Kan best dat je broer mij meerderemalen heeft geraakt.

*Something you shouldn't do with me!*

Als ik aan begin van ronde 3x doorzelf teammate word geschoten krijgt hij gratis lading kogels en kick (soms ban) naar zich toe.

[GoT]Dutch Commando
Pagina: 1