Het zou erg fijn zijn als wij tweakers 1 van de GoT servers zouden kunnen houden voor enkel nederlanders.. (liefst beide natuurlijk, maar ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is)
Dat laatste heb je gelijk in. Hoewel ik met de gemiddelde duitse bezoeker weinig op heb, het "jemand deutsch hier" begint mijn strot aardig uit te komen, vind ik het niet normaal om mensen van andere afkomst af te blokken. Maar feitelijk is het ook lastig... moet ik dan mensen op IP gaan bannen omdat ie in de duitse range zou kunnen liggen? - don't think so.
Het zou wel eens leuk zijn om met normale pings te spelen enzo ...
Oh, dus omdat die rot moffen opgezouten zijn kun jij met betere pings spelen? WAT een permanente flauwe kul. Ik kon met een prima ping spelen, en zou dat nu denk ook nog wel kunnen ware het niet dat ik mijn kostbate beltegoed van de maand op aan het maken ben aan reageren op deze flauwekul (jah, zit tijdelijk achter 56k6 analoog)
Het weren van mensen - fransen, duitsers, whatever om hun nationaliteit is te gestoord voor worden. Het suggereren ervan vind ik in mijn ogen zo mogelijk een nog ziekere gedachte dan het nationalistische trekje wat sommige exemplaren van deze aangewezen volkeren veelvuldig vertonen.
dan zijn we gelijk van alle cheat problems af... (aangezien ik aanneem dat de normale tweakers niet cheaten...)
Lijkt mij erg sterk dat jij een oordeel kan vellen over 20.000 bezoekers die hier langs komen. Cheaten zit dik verspreid door de comunity, en ook onder de tweakers zullen ogetwijfeld deze LLama's rond lopen. Wel enige arrogantie om te denken dat wij als Tweaker gemeenschap boven de rest staan.
En dan ook gelijk locked chasecam uit en FF uit...want dat is wel zo belachelijk, begint er gewoon eentje allemaal mensen van z'n eigen team te killen en die wordt niet eens gebanned
Locked chasecam is een keuze. is ONZE keuze, en ik ben dat gezijk er over meer dan beu. HET BLIJFT AAN. Reden hiervoor is op counterstrike.tweakers.net onder de policies dachtik nog wel ergens terug te vinden. ik heb geen zin meer telkens dat standpunt weer in te nemen, en de ingestelde policies weer te verdedingen omdat jullie dat saai vinden. Er zijn genoeg clans die met RW komen spelen, en dit is iets wat naar onze mening het realisme van het spel verhoogt. geen discussie over mogelijk.
FF is aan en blijft aan. dat uitzetten is tegelijkertijd een uitnodiging aan half newbee europa om te komen klieren. geen zin in. Dankzij FF=on mag ik rustig stellen dat het niveau waarop gespeeld wordt op GoT aanzienlijk hoger ligt dan op de gemiddelde Demon server. If you don't like that, ga dan lekker naar Demon... die servers zijn ook prima snel. Het enige wat je dan nog krijgt is dat mensen om te zieken op je in gaan hakken... je gaat er niet dood aan, maar het vertraagt wel. Bijna net zo irritant.
Dat met betrekking tot die Team Killers.
Ik denk dat we op GoT wel duidelijke regels hebben dat TK-ing (of TW-ing) daar waar het om gerichte acties gaat niet zijn toegestaan en met verbannen worden bestraft. Wanneer er iemand met RCON online is wordt dat ook altijd uitgevoerd. Als die er niet zijn wanneer jij speelt, dan is dat ff pech. Ik denk wel dat ik kan stellen dat wij als GoT beheerders de servers behoorlijk aggressief van punk zuiveren. Sommigen zouden zelfs willen zeggen te streng, maarjah... iedereen kan de policies lezen, en daar heb je je maar aan te houden.
Pleur in deze thread gewoon het password.. wordt toch alleen gelezen door GoT'ers
Ik neem aan dat je hier de forummers bedoelt. want lang niet iedere [GoT]-member leest hier... maag goed

-----------
Okee... laten we nog even herhalen
-FF moet uit -> Geen sprake van
-ForcedChasecam moet uit -> geen sprake van
-1 van de 3 servers moet een password hebben -> eentje heeft dat al, da's de bookeble, en dat blijft de enige server
-Duitsers moeten geweerd worden -> dus ook geen sprake van... Duitsers zijn gewillig kanonnenvoer voor GoT, en dat houden we graag zo.
-Punkbuster moet -> Punkbuster komt, zodra ik er zin en tijd voor heb om dat in elkaar te steken... sofar blijft het in mijn ogen een vrij brak proggeltje.
-.... moet -> WHAT EVER aan overige aangedragen adviezen... 't beurt niet, en wij MOETEN ook helemaal nix. We moeten deze discussie al eindeloos tijdens het gamen houden, en ik ga er nu ook verder niet meer op in.
Wij steken onze tijd er in om die server in te richten voor ons zelf, en jullie mogen daar van mee genieten, maar that's all.
Het klinkt heel bod en hard, maar eerstens en voor alles zijn de servers Oefengebied van de GoT-strijders, en voor ons eigen vermaak. Ik begin er een beetje moe van te worden elke keer me te moeten verdedigen of onze standpunten te verdedigen. We run our server our way, and you'd better take it or leave it.
klink ik al als BOFH? I hope so.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.