Toon posts:

firmware verkeerd geflashd Medion MD7457

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi Guys,

Ik heb geprobeerd om de firmware van mijn medion md7454 te flashen maar dat is volledig mislukt.
Ik heb nu geen beeld en de speler reageert nergens meer op.
Valt er nog iets aan te doen?

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

Heb je nog garantie erop? Anders gewoon terug naar de winkel gaan en zeggen dat ie niks meer doet.

Groetjes, FaceDown.

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03-2025
iemand aanzetten tot fraude, goed idee. gewoon uitleggen en vragen om hulp.

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het ligt er een beetje aan of je officiele firmware hebt gebruikt en de aanwijzingen hebt gevolgd. Zoja. dan kan je het beste je beroepen op de garantie. Zo nee, dan is het volgens de regels een geval "eigen schuld, dikke bult" en is aanspraak maken op de garantie in feite fraude.

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Fraude :') Als Medion erachter wil komen hoe het defect is ontstaan kunnen ze dit toch onderzoeken?

Overigens is het updaten van een firmware niks illegaals en is die mogelijkheid gewoon een feature van het product, dus alles wat daaromtrent misgaat valt gewoon onder de garantie, wat er ook in het boekje over moge staan.

Groetjes, FaceDown.

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03-2025

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Laat dat fraude of geen fraude verhaal maar ziiten jongens.. Deze tv DVD speler wordt niet meer door de garantie gedekt.
Gewoon Medion bellen, verhaal uitleggen, TV wordt opgehaald en de kosten in rekening gebracht.
Doe maar niet meer, wordt toch de duur ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Calitomnication op 19-01-2007 15:16 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 20:51

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Het updaten van firmware is bij Medion altijd op risico van de klant zelf. Dus wanneer het misgaat is het jammer maar helaas einde garantie >:)

Trouwens Calitomidinges de MD 7457 is geen TV maar een DVD speler ;)

[ Voor 20% gewijzigd door ricost op 19-01-2007 15:14 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Opnieuw flashen met goede firmware lukt ook niet meer neem ik aan? Dus cd'tje erin, lade dicht en afwachten maar? Zo nee, dan is ie rip denk ik.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

in de afgelopen vakantie dacht ik dmv de firmware de ondertitel bug (afgekapt na 40 karakters) te verhelpen, helaas was ik ongeduldig dacht dattie al klaar was en duwde het laatje terug ... daarna leek alles prima in orde, menu's ed ... alleen herkende de speler geen enkel schijfje meer ;-(

aldus de knoop doorgehakt en eindelijk maar een een HDrecorder gekocht: de sony RDR-HX725, dat blijkt een prima apparaat (hoewel een beetje traag in zijn bediening). een groot nadeel echter, de machine gaat heel suf overweg met zelfgebrande DVD's met allerhande formaten precies de dingen waar de Medion zo goed in is.

wat te doen ... via Markplaats voor 20 euro een zgan Medion op de kop getikt! en toen, met zweet in de handen, nogmaals de firmware geupdate .. ditmaal met succes

menu's en ondertitels zijn prima nu alleen (en dat is mijn vraag) heb ik het idee dat alles nu veel gevoeliger is: hij loopt af en toe 'vast' bv bij spoelen, hij moet dan uit en weer aan worden gezet.

- ligt het aan de firmware of heb ik gewoon een gevoeliger exemplaar

- is v-11 de laatste versie?

- waarom is die Sony zo 'dom'? te grote vinger in de pap van de amusementsindustrie?
Pagina: 1