Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
Ik kwam in de search nog geen topic zoals dit tegen en het leek me reuze handig zoiets te maken. Vaak vragen mensen (waaronder ik) hoe je een bepaalde bewerking moet doen. Het is daarom handig dit te organiseren in een topic lijkt me.

Iedereen heeft vast wel een aantal links gebookmarked met handige links met toffe bewerkingstruuks of ander snufjes. Ik stel dan ook voor deze met elkaar te delen zodat we wat van elkaar kunnen leren!

Onderbouw wel even waarom je de link hebt geplaats. Anders wordt het een nutteloos opsomtopic!!Edit: zag dat dit topic ook nog bestond: Photoshop tips 'n tricks voor digitale fotografie Maar daar gaat het meer om tips vanuit de users. En is ook een al wat ouder topic, met een wat nieuwere groep users is een fris topic wellicht wel fijn!

[ Voor 11% gewijzigd door janklp op 18-01-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Erg handig, echter wordt het wel een opsom topic dus ik weet niet of iedereen het er mee eens is. Maar mij heeft het al erg geholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:23

janklp

FortyTwo Capital

Topicstarter
DaannO schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:09:
Erg handig, echter wordt het wel een opsom topic dus ik weet niet of iedereen het er mee eens is. Maar mij heeft het al erg geholpen. :)
Opsom topic wordt het zowieso natuurlijk. Maar als het dan maar een constructief opsomtopic wordt waarin mensen nuttige en handige dingen posten en dat ook een beetje onderbouwen dan moet het toch nuttig kunnen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 17:02
Ik heb zeker behoefte aan een topic zoals deze

Hier een tutorial over HDR:

http://www.luminous-landscape.com/tutorials/hdr.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56

Zoefff

❤ 

DaannO schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 23:09:
Zolang iedereen een korte omschrijving danwel onderbouwing van de link(s) plaatst vind ik het geen probleem als dit een semi-opsomtopic wordt hoor :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elja
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 15:27
Op mijn weblog schrijf ik zo nu en dan een tutorial, wellicht ook de moeite voor iemand.
Momenteel staan er drie tutorials:

- Meerdere foto's van vuurwerk samenvoegen
- Productfoto op een echt witte achtergrond plaatsen Tutorials
- Portret verbeteren; verscherp de ogen

Zie ook: Photofacts tutorials overzicht

Elja

Photofacts; weblog over fotografie..

Pagina: 1