Ik kwam in de search nog geen topic zoals dit tegen en het leek me reuze handig zoiets te maken. Vaak vragen mensen (waaronder ik) hoe je een bepaalde bewerking moet doen. Het is daarom handig dit te organiseren in een topic lijkt me.
Iedereen heeft vast wel een aantal links gebookmarked met handige links met toffe bewerkingstruuks of ander snufjes. Ik stel dan ook voor deze met elkaar te delen zodat we wat van elkaar kunnen leren!
Onderbouw wel even waarom je de link hebt geplaats. Anders wordt het een nutteloos opsomtopic!!
Iedereen heeft vast wel een aantal links gebookmarked met handige links met toffe bewerkingstruuks of ander snufjes. Ik stel dan ook voor deze met elkaar te delen zodat we wat van elkaar kunnen leren!
Onderbouw wel even waarom je de link hebt geplaats. Anders wordt het een nutteloos opsomtopic!!
- The Radient Vista: handige site met PDF tutorials en video tutorials. Erg duidelijk.
- Enorm uitgebreide site met tal van tutorils en uitleg met name natuurfotografie.
- Link met informatie over Cross Processing, keertje aangehaald door Zoefff meende ik.
- Handige vignetting tool! Wordt de laatste tijd veel naar gevraagd.
[ Voor 11% gewijzigd door janklp op 18-01-2007 23:32 ]