30x sf175s + gw5000-dt op oost
Ik heb wat voor je rond gekeken, maar ik kan de site van dat merk nergens vinden. Ik zou gewoon eerst eens gaan kijken wat voor beeld ie heeft en dan gaan vergelijken met andere monitoren. De res. en hz. lijken mij wel okey. Maar voor die prijs zou ik toch wel m'n twijfels hebben. Kijk ook eens naar hoeveel er van die 17" zichtbaar is. Dat kan ook nogal eens verschillen. De 1 is 15,7" zichtbaar en de ander 15,9". Kan veel uitmaken.
Verwijderd
Er is nog altijd een verschil tussen horizontale en vertical verversingsfrequentie.Op zaterdag 03 februari 2001 16:36 schreef VivaAtloni het volgende:
Kan aan een 17" inch monitor komen van het merk Pro View. Het typenr is TA 796, maar ik kan hierover niets vinden op het inet.
De monitor heeft een max resolutie van 1600x1200 op 95KHz, dus dat spreekt me wel aan, en de prijs ook wel (500 piekies).
Weet iemand de website van deze fabrikant of heeft iemand ervaringen met deze monitor?
Denk maar niet dat die 17" monitor op 1600*1200 96 Hz gaat halen.
Trouwens die 96 KHz is niet eens zo heel geweldig. Mijn Iiyama VMP451 (zie sig) heeft een vertical freq. van 115KHz