Ben op zoek naar een nieuwe laptop, hij moest compact zijn, stevig mooi en niet meer dan 1200 euro kosten. Nu is mijn oog dus gevallen op de Macbook Core duo 2.0 ghz. Ik wil de overstap naar Mac OS X best wagen zal even wennen zijn, maar voor een mooie notebook moet je wat over hebben. Nou zijn er alleen ook wat vragen waar sommige van jullie mij vrij snel antwoord op kunnen geven en waar ik anders best lang naar moet zoeken.
1. Kunnen .doc, .pdf, .ppt files gewoon uitgelzen worden met de iWork?
2. Kom je als mac gebruiker vaak software tegen die niet compatible is met je mac?
3. Is het verbinden tot wireless routers altijd mogelijk, is het mogelijk dat deze je mac niet ondersteunen
Eigenlijk komt het er een beetje op neer waar dat ik wil weten wat niet meer mogelijk is, wat met een normale windows laptop wel mogelijk is, tegen welke problemen loop je aan in het dagelijks computer gebruikt tussen alle windows systemen? Ik hoop dat mijn twijfel puntje een beetje duidelijk is en dat jullie deze weg kunnen nemen.
Alvast bedankt!
1. Kunnen .doc, .pdf, .ppt files gewoon uitgelzen worden met de iWork?
2. Kom je als mac gebruiker vaak software tegen die niet compatible is met je mac?
3. Is het verbinden tot wireless routers altijd mogelijk, is het mogelijk dat deze je mac niet ondersteunen
Eigenlijk komt het er een beetje op neer waar dat ik wil weten wat niet meer mogelijk is, wat met een normale windows laptop wel mogelijk is, tegen welke problemen loop je aan in het dagelijks computer gebruikt tussen alle windows systemen? Ik hoop dat mijn twijfel puntje een beetje duidelijk is en dat jullie deze weg kunnen nemen.
Alvast bedankt!