Ik heb sindskort een vaag probleem met de list van wallpapers/backgrounds wat je kan kiezen voor je desktop bij je Properties. Normaal zou hij in de list de standaard Windows pictures (11 pics waarvan de laatste Zapotec heet) moeten laten zien die in de WINDOWS folder zitten van je C schijf, maar bij mij is de folder opeens veranderd naar My Pictures. Als ik toen dus een eigen pic uit My Pictures wilde kiezen als mijn background deed ik dat via Browse omdat in die list toen alleen de standaard Windows pictures liet zien. Maar nu zijn alle pics uit My Pictures in de list en is de list dus behoorlijk lang omdat ik veel pics heb en vind ik het storend om het uit die list te kiezen inplaats van Browse te gebruiken.
Weet iemand misschien hoe je dit terug kan draaien ?? Ik heb overal gekeken maar ik kan niet vinden waar dit geregeld wordt en hoe ik dus de WINDOWS folder (met die default pics) als keuze in de list te zetten. Ook heb ik geprobeerd om geen wallpaper te zetten in hoop dat hij terug ging naar de default folder WINDOWS maar dit mocht niet baten. Ik heb trouwens ook de laatste tijd nergens mee gerommeld en dit verschijnsel is vanzelf opgedoken.
Iemand enig idee ??
Weet iemand misschien hoe je dit terug kan draaien ?? Ik heb overal gekeken maar ik kan niet vinden waar dit geregeld wordt en hoe ik dus de WINDOWS folder (met die default pics) als keuze in de list te zetten. Ook heb ik geprobeerd om geen wallpaper te zetten in hoop dat hij terug ging naar de default folder WINDOWS maar dit mocht niet baten. Ik heb trouwens ook de laatste tijd nergens mee gerommeld en dit verschijnsel is vanzelf opgedoken.
Iemand enig idee ??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2007 21:07 ]