Naar aanleiding van mijn vorige topic [Kubuntu] Xorg verrot + nodige gevolgen
Heb ik dus het advies van Jungian een nieuw topic geopend waar ik zo duidelijk mogelijk mijn problemen probeer uit te leggen.
Ik had eerst een Geforce 7600GS silent. Door een warmte probleem is mijn kaart RMA gegaan.
Maar nu zit er dus een Geforce 7300GT TOP in. Het enige probleem is dat er een aantal problemen zijn gekomen hierdoor.( heb Xorg moeten reconfiguren omdat hij anders X niet wou laden)
Toen X voor de eerste keer lade was er geen probleem, alles werkte prima. Maar toen ik voor de tweede keer wou opstarten( dit IVM met een wegvallende internet verbinding)
Ik maak eventjes een lijstje met uitleg.
1. Xorg heeft last van een systemload van standaard 30% op BEIDE cores. Dit is niet te verhelpen met Reconfigure
2. Filmpjes en DvD's hebben ook last van hickups. Ze stotteren om de 2 seconden 1 frame. Jammer genoeg wel merkbaar.
3. Ik kan geen enkele USB stick meer uitlezen op mijn install. Wat ik ook doe
hij wil zowel mijn MP3( Sandisk Sansa E250, als een Cruzer micro van 512)
4. Het probleem wat ik regelmatig heb, soms weg is maar elke keer terug komt is dat mijn internet telkens wegvalt. Hij staat dan gewoon uit en kan hem alleen maar met een reboot weer gefixord krijgen
Al deze 4 problemen( behalve die van internet, die is namelijk gebleven, maar doordat mijn PC bij de reperateur heeft gestaan heb ik hem nauwelijks gebruikt)
Ik hoop dat dit genoeg is.
Specs:
Kubuntu 6.10 Edgy 32 Bits
Kernel: 2.6.17
DLink 520WS met een signaal versterker van sweex.
Asus Geforce 7300GT Top( tijdelijk, hopenlijk straks weer een 7600GS silent)
Asus P5LD2-VM SE
1024MB ram
Core 2 Duo 6300@ 1860 Mhz( dualcore aanstaan)
Ik vond dit wel genoeg info, als er nog wat mist vraag alsnog
)
Heb ik dus het advies van Jungian een nieuw topic geopend waar ik zo duidelijk mogelijk mijn problemen probeer uit te leggen.
Ik had eerst een Geforce 7600GS silent. Door een warmte probleem is mijn kaart RMA gegaan.
Maar nu zit er dus een Geforce 7300GT TOP in. Het enige probleem is dat er een aantal problemen zijn gekomen hierdoor.( heb Xorg moeten reconfiguren omdat hij anders X niet wou laden)
Toen X voor de eerste keer lade was er geen probleem, alles werkte prima. Maar toen ik voor de tweede keer wou opstarten( dit IVM met een wegvallende internet verbinding)
Ik maak eventjes een lijstje met uitleg.
1. Xorg heeft last van een systemload van standaard 30% op BEIDE cores. Dit is niet te verhelpen met Reconfigure
2. Filmpjes en DvD's hebben ook last van hickups. Ze stotteren om de 2 seconden 1 frame. Jammer genoeg wel merkbaar.
3. Ik kan geen enkele USB stick meer uitlezen op mijn install. Wat ik ook doe
4. Het probleem wat ik regelmatig heb, soms weg is maar elke keer terug komt is dat mijn internet telkens wegvalt. Hij staat dan gewoon uit en kan hem alleen maar met een reboot weer gefixord krijgen
Al deze 4 problemen( behalve die van internet, die is namelijk gebleven, maar doordat mijn PC bij de reperateur heeft gestaan heb ik hem nauwelijks gebruikt)
Ik hoop dat dit genoeg is.
Specs:
Kubuntu 6.10 Edgy 32 Bits
Kernel: 2.6.17
DLink 520WS met een signaal versterker van sweex.
Asus Geforce 7300GT Top( tijdelijk, hopenlijk straks weer een 7600GS silent)
Asus P5LD2-VM SE
1024MB ram
Core 2 Duo 6300@ 1860 Mhz( dualcore aanstaan)
Ik vond dit wel genoeg info, als er nog wat mist vraag alsnog
[ Voor 3% gewijzigd door Touchdomex op 18-01-2007 21:09 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker