Toon posts:

Windows Blijft Heropstarten

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een dag het volgende probleem; mijn computer doet niets anders dan opnieuw opstarten! Net na 'windows wordt opgestart' begint hij weer overnieuw. Ik heb al wat gezocht, en vaak kwam eruit dat je ergens iets moest afvinken bij je eigenschappen, waardoor hij niet bij elke error zichzelf zou opstarten, maar 't probleem is dat ik daar dus niet aan toe kom. Ook kan ik mijn computer niet in de veilige modus opstarten, hij start zichzelf daarna weer vanzelf op. Wie kan me helpen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

( n.a.v. Windows 2000 Service Pack 4 )

Je zal vanaf een andere installatie (BartPE bijvoorbeeld) in het register de betreffende key moeten veranderen.

Verandert er trouwens niets aan dat het be-SP'en van een al brakke installatie je problemen alleen maar verergeren kan, maar dat was je in je vorige topic ook al verteld ;) .

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Doe toch zelf even wat moeite, en laat ook zien dat je dat gedaan hebt, we kunnen je niet helpen op deze manier. Registratievoorwaarden / korte FAQ. Jouw vragen zijn val vaak voorgekomen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.