[XP] PC gaat niet meer aan, blue screen,

Pagina: 1
Acties:

• Thats Me..
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-03 22:48
Ik heb een probleem, Gisteravond zat ik te computeren krijg ik een blok van 2x2 cm om mijn muis heen en begint mijn beeldscherm te knipperen. Nadat die steeds trager word vliegt ie in 1x uit. Na een herstart krijg ik in eens verticale strepen over mijn beeld heen. Maar hij loopt niet verder naar het windows laden en vliegt uit. Na nog een keer te herstarten start hij op met de zelfde melding, maar gaat nu wel verder. Dus ik heb de pc uitgezet en wou hem weer normaal aanzetten kreeg ik weer de zelfde fout.
Toen ik vanmiddag mijn pc weer aanzette starte die gewoon normaal op. Ik was bezig met bestanden kopieren naar de externe HDD. Toen in eens het beeld weer begon te knipperen en ik weer die blok om mijn muis kreeg. Dat duurde maar 30 sec en het ging weer goed verder. Todat de stroom uitviel en ik de pc weer aan zette.
Ik kreeg weer die strepen over het scherm, en naar het laden van windows krijg ik een blue screen waar je in de vluchtigheid kan ik net het woord "hardware" lezen, daarna stopt ie met alles en begint het verhaal weer over nieuw.

EDIT: Het gaat om een Medion 8800, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1087623 . Ik heb de pc nu ruim 14 maanden.

[ Voor 6% gewijzigd door Thats Me.. op 18-01-2007 19:14 ]

• .lunatic
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:54
Druk bij het opstarten na de piep op F8.

Kies dan: Niet herstarten bij systeemfout (of zoiets dergelijks)

dan blijft dan blauwe staan, maak er dan een foto van, dan kunnen we zien wat ie zegt

• Thats Me..
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-03 22:48
De fout
De strepen

ps. Ik heb de geen nieuwe hardware geinstalleerd

Verwijderd

Dit al doorgenomen? De fout van jou staat er ook tussen: Windows XP en 2000 BSOD guide

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
vliegt uit???
probeer eens een andere voeding zou ik zeggen.
succes

AMD 3900x@5Ghz intellkiller