Toon posts:

fps lag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik (eindelijk) de goedkope asus fan van mijn en6600 kaart vervangen voor een zalman variant. Teven's heb ik er een nieuwe driver update tegen aan gegooit wat alleen resulteerd in zware fps lag in call of duty united offense(en dat is met 800x600 en alle details op laag en de andere mooie dingetjes uit). Soms haal ik 40 fps constant, maar dat is een kleine ruimtes. Grote open plekken nog geen 20.

Voor de update haalde ik 60 fps constant wat ik zelf heb opgegeven als maximum, op 1280x760 en alle details normaal/ medium. Verdere details ook uit. Nu vraag ik mij dus af hoe ik ineens zo godsgruwelijk traag beeld heb. Kan dit aan de driver update liggen?

Systeem is als volgt;

amd 3000+
asus a8-n deluxe sli mobo
1 gb ramm
maxtor 250 gig hdd
asus en6600 video
Dell 21 inch monitor

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja, dat kan...

Hint: probeer eens de oude versie te installeren. Weet je meteen of het aan de driver ligt of dat je je VGA-kaart gesloopt hebt.

offtopic:
Hi RoD :w

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 18-01-2007 17:55 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kan dit aan de driver update liggen?
Inkopper: Zet je vorige driver eens terug.

Edit: Te laat :(
offtopic:
:w MAX3400

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 18-01-2007 17:56 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 17:54:
[...]

Kan dit aan de driver update liggen?
Dat kan inderdaad, maar dat weet je gauw genoeg als je even een andere installeert.
Desnoods dezelfde als die je gebruikte toen je dit probleem nog niet had. :)

edit:
Echo? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rone op 18-01-2007 17:56 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Heb de originele driver die bij de kaart kwam er opgezet. Werkte perfect maar nu crasht de pc als deze verbinding probeert te maken met een server. Dus opnieuw call of duty geinstalleerd. Lijkt goed te gaan, maar weer op 800x600 ontzettend veel fps drop van 60 constant als je naar een muur kijt naar 20 als je naar een groot plein kijkt.

Zou de video kaart beschadigt kunnen zijn na de fan switch?

Kreeg tijdens 1 van de 3 crashes voor een halve seconde het welbekende "blue screen of death" te zien. Niet goed dunkt me. pc reboote en alles lijkt goed, geen waarschuwing oid. Maar er is iets aan de hand wat niet hoort.

• TargetX
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-05 12:57
Ik denk dat je kaart gewoon te warm word en dat hij zichzelf throttled, ik denk dus dat je je fan verkeerd hebt gemonteerd. Bekijk de temperatuur eens in rivatuner / nvidia control panel ajb...

Verwijderd

Topicstarter
Volgens nvidia control panel wordt 'ie 36 graden idle en 39 graden gestrest. Alles op z'n max. Maar dan haalt de kaart ook maar amper 20 fps constant.

Verwijderd

Ik heb dit probleem altijd als ik winamp aan heb staan.
Pagina: 1