Toon posts:

poker onderzoek profielwerktuk

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Een vriend en ik doen ons profielwerkstuk over poker. We willen bekijken of er gekke verschillen zitten tussen de speelwijzes van mensen die bijvoorbeeld vaker pokeren en mensen die minder vaak pokeren. Of bijvoorbeeld bij mannen of vrouwen. Daarom hebben wij een soort van enquete gemaakt. We hebben hiervoor zoveel mogelijk mensen nodig die het invullen, dus als jullie zouden willen helpen zou het fijn zijn Het kost een minuut of 3, en onze website (waar de enquete te vinden is) is:

www.tweakers.net

bvd

Bimes

(P.S. ik hoop dat het hier goed staat)

[ Voor 3% gewijzigd door Opi op 18-01-2007 19:12 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12 19:59
Heb je geen Nederlandse versie?

Geen idee wat dit betekent:
You are in the following situation:
You just began a 6 player poker game, so you have 5 opponents (which are randomly chosen).
The small blind(SB) is 25$, the big blind(BB) is 50$. You are sitting right after the big blind and the beginning stack was 1500$.
Now we are going to give you some situations, and we are asking you to fill in what you would do in that particular situation:

Wij spelen gewoon onder vrienden Cincinatti (Texas Hold'em) zonder "big blinds" (Wat dat ook moge zijn).

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:11

drooger

Falen is ook een kunst.

Voor wat voor een vak is dit? Lijkt me eerder psychologie, dus vraag me af bij welk vak je hebt ingedeeld.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Enquetes mogen enkel met toestemming van de moderators van het desbetreffende forum gepost worden. Momenteel hebben we dit verzoek nog niet ontvangen. Zodoende sluit ik dit topic. :)

Als je besluit een verzoek in te dienen, houd er dan svp rekening mee dat er buiten de enquete ook een discussieonderwerp aanwezig moet zijn. :)

Dit topic is gesloten.