Ikke vrijdag nieuwe boxjes gekocht, goed, lekker geluid en lekker hard, zeurt mijn ma dat het trilt. Hier heb ik nl een houten vloeren de boxen staan op die houten vloer, en trilt dus door na beneden en de buren. Weet iemand een goedkope oplossing, de electrozaak raadde mij gevalletjes aan van 100 piek er box of marmer er onder, maar daar heb ik nu het geld niet voor.... dat duurt nog wel een maandje voor ik dat geld heb, dus weet iemand een makkelijke goedkope noodoplossing, zonder dat het geluid er onder lijd...?
Spikes, wordt je geluid zelfs nog beter van
Ja, maar die dingen kosten mij dus rond de 100 piek volgens die winkel.....zulen wle duren zijn, en die maakten gaatjes in mijn vloer zei die kerel, en dat mag nie van mijn ouders.... Iemand die wel goede spikes weet te vinden???Op zaterdag 03 februari 2001 16:15 schreef uibeltje het volgende:
Spikes, wordt je geluid zelfs nog beter van
Bij de boxen van mijn stereo zaten gewoon kleine halfronde rubbere plakdingetjes, voldoen goed genoeg (tenzij je echt een super-hifi freak bent
)
Koentjuh, dan probeert iemand je op te lichten. Je kan ze ook voor ongeveer 2 tientjes krijgen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
dat dacht ik ook al, zal eens bij een andere winkel vragen..Op zaterdag 03 februari 2001 17:53 schreef JT het volgende:
Koentjuh, dan probeert iemand je op te lichten. Je kan ze ook voor ongeveer 2 tientjes krijgen.
of een flinke tegel eronder, helpte volgens mij ook
Trillen? Ik heb zelf een setje BNS boxen met een 500W JAMO subwoofer. Deze woofer staat op 2 woordenboeken zodat 'ie van de grond staat. Nix trillen, die woordenboeken zijn zwaar genoeg (zware kost). Die BNS'jes staan op standaards van 50 piek/stuk. geen problemen mee. Als de boel erg trilt, gebruik dan net zoals ik een paar boeken.
Een aan de ene en een aan de andere kant zodat het midden van de grond zit.
Een aan de ene en een aan de andere kant zodat het midden van de grond zit.
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Kijk maar eens in de Conrad gids. Daar staan spikes of die andere, voor heel weinig.
Jag
Jag
Verwijderd
schijt hebben aan de buren! misschien ook aan je moeder, maaruh kdenk dat dat gevoelinger ligt...
Verwijderd
Inderdaad is de bekende stoeptegel een goed alternatief. Geluid wordt vaak nog merkbaar beter ook.Op zaterdag 03 februari 2001 18:02 schreef Clithopias het volgende:
of een flinke tegel eronder, helpte volgens mij ook
http://ww.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0205008250981293274&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=16455&TK_PAR[MEDIUM]=89
Is dit per stuk of per vier???? Ik wil deze nl gaan bestellen...
Belastbaarheid per set (4 stuks)Op zondag 04 februari 2001 14:39 schreef koentjuh het volgende:
=0205008250981293274&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=16455&TK_PAR[MEDIUM]=89]http://ww.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0205008250981293274&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=16455&TK_PAR[MEDIUM]=89
denk het wel
Pagina: 1