Wat gek... onderaan bij mededelingenborden zie je duidelijk TWEE verschillende teksten. Waarom? Draaien er soms twee systemen bij NS? Lopen er soms twee directeuren rond die ieder eigen tekst erin plaatsen? Eentje is wel genoeg.
Ik heb vanuit de werkplek niet veel gezien, bomen houden nog stand. Wel onweer gezien van dichtbij met bijna meteen erna zwaar gedreun te horen. Verder is in het Noorden flinke neerslag geweest en daar zit ik ook onder. Je ziet weinig door zoveel regen.
De buren aan overkant hebben niet wat aan gedaan:
http://mrdummy.net/zooi/got/schade_bij_buren.jpg
Bijzonder punt dat deze zonwering voor 2e keer storm meemaakt. De vorige storm is van begin januari en komt uit zuiden, dus langszij. Dat heeft zonwering aardig beschadigd. Maar nu komt het uit westen, en dat komt pal tegen de gebouw aan. Dat beschadigt minder, het wappert alleen mee bij draaiende winden. Ik zit steeds te hopen dat ie eindelijk eraf gaat gisteren, maar dat is niet gebeurd omdat windhoek niet goed staat.... Helaas.
Er is in krant gemeld dat 1 van de masten van oude schepen bij Lelystad zijn geknapt. Dat vond ik wel raar, zoiets zou dat niet mogen. Dan is het niet sterk genoeg om zeilen te dragen bij stevige wind.
In Telegraaf staat ook bekende foto van die auto geplet door boom. Deze keer toont Telegraaf foto van loerende jongens door autoraam. Ik hoop dat deze jongens niet van plan zijn om iets mee te nemen uit de auto... Auto's geplet door bomen maken soms vrij spel voor stelende jongeren.
net als een aantal foto's boven je, niet bepaald showcase materiaal
[
Voor 10% gewijzigd door
YellowCube op 19-01-2007 10:25
]