Toon posts:

[MCE 2005] kan Roll up 2 niet installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik heb van de Tweakers.net website RollUp 2 voor XP MCE 2005 gedownload. Wanneer ik deze echter ga installeren begint deze met de installatie en geeft na een tijdje de foutmelding dat ie niet kan installeren.
Zijn er mensen die oplossingen hebben??
Ik hoor het graag!

Groeten!
Hans.

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-03 11:07
Heb je wel de juiste taalversie van de update? Anders stopt ie inderdaad na een tijdje.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Honfje,

Ik zie dat je hier nieuw bent, dus welkom op GoT :)

Wij hebben op GoT een heleboel regeltjes opgesteld waar we van hopen dat iedereen zich daar enigszins aan houd - ik pak de belangrijkste er even uit:
  • Kies een goede topic titel die je topic omschrijft - dat heb je op zich gedaan
  • Geef in je topic voldoende informatie, in jouw geval zou het bijvoorbeeld handig zijn als je zou vertellen welke talen het over gaat, welke hotfix precies (Tweakers.net levert geen hotfixes dus dat moet toch echt ergens anders vandaan komen), welke taak, maar ook heel belangrijk: welke *exacte* foutmelding krijg je? :)
  • Toon eigen inzet - laat in je topicstart zien wat je zoal geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen (waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht, en wat kwam je zoal tegen toen je dat deed)?
Pas je topic nog even aan naar bovenstaande regels als je wilt, op deze manier is het wel heel erg gokken ;)