Ik heb een vreemd probleem. Namelijk dat de hele error reporting niet werkt 
Voorbeeldje:
Het veranderen van error_reporting(E_ALL) naar ini_set('error_reporting', E_ALL) heeft geen beter resultaat gegeven.
Voor meer informatie: dit is mijn phpinfo en hier is het "lege" bestand te vinden (dus het tweede voorbeeld met php code). Mijn php scripts worden gehost (bij web://xtra). Ligt het hieraan, of iets aan mijn eigen instellingen? Het is namelijk erg lastig debuggen zo
Voorbeeldje:
PHP:
Laat netjes bla zien. Maak ik expres een syntactische fout zie ik helemaal _niets_:1
2
3
| error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors', 1); echo "Bla"; |
PHP:
Hij zou dus wat aan html moeten retourneren, namelijk dat php iets na die . verwacht. De bron (Beeld->Paginabron in Fx2.0) geeft echter niets aan (er staat helemaal niets in, bestand lijkt helemaal leeg). Als ik het bestand opsla, is het wel 39 bytes groot, van het mime type text/html en is de inhoud volgens een teksteditor:1
2
3
| error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors', 1); echo "Bla". |
code:
1
| <html><head></head><body></body></html> |
Het veranderen van error_reporting(E_ALL) naar ini_set('error_reporting', E_ALL) heeft geen beter resultaat gegeven.
Voor meer informatie: dit is mijn phpinfo en hier is het "lege" bestand te vinden (dus het tweede voorbeeld met php code). Mijn php scripts worden gehost (bij web://xtra). Ligt het hieraan, of iets aan mijn eigen instellingen? Het is namelijk erg lastig debuggen zo