FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
deze heb ik gevonden, moet nog testen: http://www.palmgear.com/software/showsoftware.cfm?sid=11866620000708150103&prodID=5381
Application Description:
Now with typical results ! Please submit your scores ! PocketMark evaluates three performance indexes (IntMarks, MemMarks and FloatMarks) and a global overall score (PalmMarks), based upon an array of speed tests. PalmOS v2 (or later) and MathLib required. Indexes are 100 for a Palm IIIx.
Application Description:
Now with typical results ! Please submit your scores ! PocketMark evaluates three performance indexes (IntMarks, MemMarks and FloatMarks) and a global overall score (PalmMarks), based upon an array of speed tests. PalmOS v2 (or later) and MathLib required. Indexes are 100 for a Palm IIIx.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
hehe ik wist niet dat dit ook kon (oc palm)
. Werkt het net zoals met de "gewone" cpu?
Dus met muliplier en fsb etc?
En scheelt het ook als je betere heatsinks etc neemt?
Of wat dacht je van speeksel koeling .. lol
. Werkt het net zoals met de "gewone" cpu?
Dus met muliplier en fsb etc?
En scheelt het ook als je betere heatsinks etc neemt?
Of wat dacht je van speeksel koeling .. lol
Een andere die ik gebruik is Benchmark:
http://www.palmgear.com/software/showsoftware.cfm?sid=11866620000708150103&prodID=2864
En nu wil ik ook uitslagen zien!!!
Ik heb een Vx met afterburner en scoor bij Benchmark 273% (een normale Vx zit volgens Benchmark op 122%!). Oh, en bij Pocketmark heb ik een PalmMark van 185 (bij Vx normaal op 115).
Overigens, dat oc-en werkt bij een palm door oa de processor op een hogere kloksnelheid te laten draaien (bijv. 24Mhz ipv 20Mhz) en door de geheugen-timing (zoiets heet dat, dacht ik...) te verbeteren.
Ik gebruik trouwens alleen maar Alpha-koelers met mijn palmpje. Niets is goed genoeg voor mijn Vx!!
http://www.palmgear.com/software/showsoftware.cfm?sid=11866620000708150103&prodID=2864
En nu wil ik ook uitslagen zien!!!
Ik heb een Vx met afterburner en scoor bij Benchmark 273% (een normale Vx zit volgens Benchmark op 122%!). Oh, en bij Pocketmark heb ik een PalmMark van 185 (bij Vx normaal op 115).
Overigens, dat oc-en werkt bij een palm door oa de processor op een hogere kloksnelheid te laten draaien (bijv. 24Mhz ipv 20Mhz) en door de geheugen-timing (zoiets heet dat, dacht ik...) te verbeteren.
Ik gebruik trouwens alleen maar Alpha-koelers met mijn palmpje. Niets is goed genoeg voor mijn Vx!!
Mijn resultaten:
PocketMark v0.2.1 - 12.7.00 9:26
IntMarks: 222
MemMarks: 199
FloatMarks: 228
PALMMARKS: 219
DBMarks: 406
GraphMarks: 136
Benchmark geeft 276% aan.
Default 28MHz ingesteld met Afterburner
.
Dit alles met een gewone
koeling (ik krijg er wel een droge mond van
PocketMark v0.2.1 - 12.7.00 9:26
IntMarks: 222
MemMarks: 199
FloatMarks: 228
PALMMARKS: 219
DBMarks: 406
GraphMarks: 136
Benchmark geeft 276% aan.
Default 28MHz ingesteld met Afterburner
Dit alles met een gewone
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1
, maar zijn er ook benchmarc proggies
om precies te zien welk OC tooltje het best werkt?