Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Probeer zoveel mogelijk lettertypes uit te schakelen (maar pas op met de fonts die je systeem zelf gebruikt, anders gaat het aan die kant fout).
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Je kunt ook zoeken in de forums van Adobe, ik heb al snel even gekeken maar vond zo snel geen case met dezelfde problemen. Er moet wel iets te vinden zijn, in het verleden heb ik al eens hetzelfde probleem daar teruggezien (maar helaas ik heb de oplossing niet onthouden).
http://www.adobe.com/support/forums/index.html -> 'Illustrator' -> 'Log in as guest'
Heb je trouwens van Illustrator wel de laatste updates gehaald? Out of the box CS1 had bijvoorbeeld ook van dit soort problemen kan ik me herinneren.
Had je trouwens je Illustrator Preferences al eens in het geheel naar de prullenmand verplaatst?C.44 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:25:
Nu heb ik links en rechts wat dingen geprobeerd, zoals herinstallatie, repareren installatie, reboots, deinstallatie acrobat 7 en reader 8. Nu blijkt wel dat wanneer ik PDF compatible file uitzet, er wel gewoon word opgeslagen, ditto als ik een ontwerp heb zonder text (zonder gebruik van een font dus).
(/Users/jezelf/Library/Preferences/Adobe Illustrator CSx Settings folder)
Ik ben inderdaad ook op het forum van adobe geweest, ben daar ook een vrij groot topic van het probleem tegengekomen maar zonder echte fix. Jah wel het uitzetten van pdf compatibility en het niet gebruiken van fonts of het opslaan in alles behalve pdf.
Je hebt problemen met de software zelf, dus je topic hoort in Development Tools & Environments.
GFX>>DTE
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Alles gaat goed tot je een file opent/maakt met een stuk tekst erin. Opslaan leidt tot een crash.
Bij mij verdween het probleem nadat ik alle updates voor CS2 had geïnstalleerd.