Toon posts:

[Actionscript] Hoe kleur alle buttons in movieclip vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een movieclip met allemaal buttons (dit zijn regio's van een land, allemaal vlakken).
Als deze vlakken een ander kleurtje moeten krijgen, zou ik willen dat ik niet afzonderlijk elke button moet gaan aanpassen). Hoe kan ik dit het best in één keer doen?

Thx

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Door al je buttons af te gaan met een loop en elke keer je button kleurtjes aan te passen ;)

Wat heb je tot nu toe zelf geprobeerd? We verwachten wel een beetje zelf-inzet van jou als bezoeker.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:21:
Door al je buttons af te gaan met een loop en elke keer je button kleurtjes aan te passen ;)

Wat heb je tot nu toe zelf geprobeerd? We verwachten wel een beetje zelf-inzet van jou als bezoeker.
Ja, maar ik was iets bij vergeten te vermelden: ik zou de button kleur maar ook de rollover button kleur willen veranderen in die loop... heb ik een tijdje liggen googelen maar zonder resultaat

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan weet ik niet hoe je zoekt... [Google=actionscript change rollover color] levert toch echt meer dan genoeg werkende voorbeelden op.

Ik wil je toch met klem vragen Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy goed door te lezen en een eventueel nieuw topic zo volledig mogelijk maken.

Deze gaat dicht, omdat ik het gevoel krijg dat we je teveel aan 't handje moeten nemen. Dat is nou net niet de bedoeling van dit forum ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.