Toon posts:

[XP] Explorer aanpassen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Ik ben bezig met een pc op maat aan het maken, dit keer gaat het om een pc alleen voor muziek.
Ik heb de windows versie al ge-edit, maar nu wil ik graag mijn explorer scherm aanpassen.
Het gaat om het linker deel van deze computer.
Hier worden de Systeemtaken, Andere Locaties en Details weergegeven.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weg krijg?
Ik kan het niet vinden in de mapopties en ook niet in werkbalken.
Overigens weet ik ook niet hoe dit deel genoemd word.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:03

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geef eens duidelijker uitleg, bijvoorbeeld met een plaatje. Ik ken namelijk zo even uit mijn hoofd geen plaats waar die dingen worden weergegeven. Ik ken alleen van de verkenner de tree-view waar de mappen ed staan. Je kan bij view (beeld) de weergave aanpassen als je dat soms bedoelt.

Commandline FTW

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Extra -> mapopties -> Klassieke windows-mappen gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
SandaX schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:14:
Extra -> mapopties -> Klassieke windows-mappen gebruiken?
Juist dat was t!!!!
Heel hartelijk bedankt, ik denk dat ik iets te moeilijk dacht en zo te veel ging dwalen.
Ook Hero Of Time voor de tijd.

• sjongenelen
  • Laatst online: 21:24
voor een sneller interface kun je ook nog kiezen om alle grafische poespas uit te schakelen:

eigenschappen deze computer>prestaties (zoiets geloof ik, zit hier met 2000 machines :))

you had me at EHLO

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik wist niet precies wat je bedoelde want ik heb dat altijd uitstaan. Vind het irritant en nutteloos. Blij dat we konden helpen.

Commandline FTW

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-03 11:21
Ik heb zelf een Muziek computertje thuis staan Windows XP SP2 Met een Muziek prog geinstalleerd

Ik heb hier zelf de voledige SHELL "explorer.exe" uit het register gesloopt. Als shell laat ik BPM studio opstarten en me Geluidskaart.

Via BPM studio kan ik bij me Mp3's enz perfect :) heb verder niets nodig dan een muisje en een mini keybord :)

A Soldiers manual and a pair of boots.

• sjongenelen
  • Laatst online: 21:24
Hero Of Time schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:38:
Ik wist niet precies wat je bedoelde want ik heb dat altijd uitstaan. Vind het irritant en nutteloos. Blij dat we konden helpen.
ik bedoelde niet je thema, maar echt de drop shadows bij je rechtsklik menu, doorzichtige map achtergronden etc.

you had me at EHLO

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik had het over waar de TS het over had, niet de speciale effecten zoals animatie tijdens maximaliseren/minimaliseren van vensters enzo. Overigens te vinden onder Systeemeigenschappen > advanced > Performance. Ik heb daar ook het een en ander uitstaan.

Commandline FTW

Pagina: 1