X-Fi fatal1ty, zelfde kaart 110 euri verschil?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

• Webbah
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-06-2025
Mijn vraag, ik ben een beetje aan t spitten tussen die creative x-fi kaarten, nu heb je deze Creative X-Fi Gamer Fatal1ty Pro, a 109 euri, en deze Creative X-Fi Fatal1ty Edition a 219 euri (even voor het gemak alternate prijzen genomen), en daar zit dan nog een front bij met wat aansluitingen en een afstandbediening. Als je bij de specs kijkt zie je dat beiden 64 mb geheugen hebben. Andere overeenkomstige specs zijn weggelaten. Nu vraag ik me af; zijn dit dezelfde kaarten, en scheelt die front en die afstandbediening 110 euri (die ik toch niet van plan ben te gebruiken) of zijn deze kaarten toch anders.

Iemand een idee?

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Is het niet een goed idee om eens naar de site van Creative te surfen en dan de specificaties te vergelijken???

Tip1: http://nl.europe.creative.com/
Tip2: \[X-Fi] Nieuwe geluidschip van Creative deel 3

[ Voor 32% gewijzigd door AJ1815 op 18-01-2007 14:17 ]

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
AJ1815 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 14:13:
Is het niet een goed idee om eens naar de site van Creative te surfen en dan de specificaties te vergelijken???

Tip1: http://nl.europe.creative.com/
Tip2: \[X-Fi] Nieuwe geluidschip van Creative deel 3
De creative site is helaas niet volledig in het weergeven van de specificaties. Bij de X-Fi XtremeGamer Fatal1ty Xtreme Gamer worden de signaal-ruis, harmonische vervorming, frequentieweergave etc niet weergegeven. De vraag is eigenlijk of dezelfde componenten gebruikt worden op beide kaarten. Overigens zit je dan ook nog steeds met software verschillen.

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 21:05

Madrox

Oh, Pharaoh!

Zat eerst ook aan zo'n kaart te denken met Xram. Maar na het lezen van enkele forums en reviews ben ik daar snel van genezen. Xram wordt op dit moment alleen ondersteunt door een tweetal (+?) spellen, waaronder Battlefield 2. En de resultaten met dat spel icm. Xram zijn ontnuchterend.
Of er nog veel spellen gaan komen met Xram ondersteuning is dan nog maar de vraag en of dat dan daadwerkelijk de performance verbetert vraag 2.

Voor mij teveel onzekerheden om dieper in de buidel te tasten voor iets wat voorlopig meer
marketing geblaat en een groot bling bling gehalte heeft dan daadwerkelijk een interressante feature.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 22:37

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.