[MCDST] Nu doen of wachten?

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 13:26
Hallo,

Ik vroeg me het volgende af. Als ik nu MCDST zou gaan doen dan zal dat op basis van WindowsXP worden. Is het niet handiger om even te wachten zodat ik MCDST meteen op basis van Windows Vista kan doen? Ik heb namelijk niet veel zin om na het behalen van mijn MCDST WinXP meteen te moeten upgraden.

Ik weet niet of ik hier goed ben met mijn vraag maar hoop dat jullie me wel enige duidelijkheid kunnen verschaffen.

Thanks!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hoe snel verwacht je dat Vista op de werkplekken komt te staan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bart©
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:57:
Hoe snel verwacht je dat Vista op de werkplekken komt te staan?
Geen idee, dat hangt van het bedrijf af enzo.. Maar goed, je kunt er maar vast voor gecertificeerd zijn, toch?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik vind zelf dat je een betere beurt maakt als je XP bent en Vista upgrade haalt, dan dat je gaat lopen wachten tot Vista.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Bart©
MAX3400 schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 12:10:
Ik vind zelf dat je een betere beurt maakt als je XP bent en Vista upgrade haalt, dan dat je gaat lopen wachten tot Vista.
Nou, kijk, ik was echt niet van plan om te wachten als het nog lang gaat duren.
Ik vroeg me meer af of iemand hier weet hoe lang het nog duurt voordat MCDST op basis van Vista beschikbaar wordt.

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09-2025
Kreeg een beta examen uitnodiging voor MCITP (MCDST voor Vista) echter die was al vergeven voordat ik kon reageren. Er staat echter helemaal niets in over wanneer non-beta beschikbaar is.
Beta examen liep van december tot januari.

Ik zou je echter aanraden om eerst MCDST te doen (zo moeilijk zijn ze niet) en dan te upgraden aangezien er toch wel specifieke zaken naar voren komen bij MCDST waar je nog wat aan hebt.

Battle.net tag

Pagina: 1