[V&A] Bereikbaarheid van users

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Af en toe zie je hier een topic voorbij komen waarin melding wordt gemaakt van feedback op een user terwijl er geen transactie is geweest. Zo ook deze; http://tweakers.net/aanbod/userstats/16422

Voor mijzelf is het wel logisch waarom reacties alleen zijn toegestaan als er ook daadwerkelijk een transactie heeft plaatsgevonden. Maar, hoe bereikbaar een user is, vindt menig tweaker ook wel zeer fijn om te weten.

Daarom het volgende idee;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ffdeb04bdb1ea22864a8d6d243e2b292/thumb.jpg
Onder de 'Reageer via e-mail' link

Een beoordelingssysteem gelijk aan dat van de shopsurvey en productsurvey. Alleen hier geen uitgebreidde lappen tekst, enkel een dropdown menu waaruit je kunt selecteren hoe bereikbaar iemand is. (reageerd binnen een dag, binnen 2 dagen, binnen 3 dagen, binnen 4 dagen, na 4 dagen nog geen reactie) Uiteraard zou dit losstaand van de user-feedback zijn.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Er zijn altijd situaties waarin een bepaalde maat van bereikbaarheid niet haalbaar is. (mailstoring, privezaken, om maar eens iets te noemen.) Dus in hoeverre dit nuttig en betrouwbaar zou zijn in deze context kan je je afvragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Dan zou er eventueel een aparte pagina met een overzicht van alle beoordelingen kunnen zijn waarop de beoordeelde kan aangeven of er iets was in de trend van mailstoring, privegebeuren etc.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik denk dat dit alleen zou werken als er veel beoordelingen zijn. Als iemand 100x de beoordeling krijgt van: goed bereikbaar, dan zou ik er wel op vertrouwen dat diegene ook echt goed bereikbaar is. Maar als iemand slechts 5x goed bereikbaar gekregen heeft dan zou ik daar geen waarde aan hechten. Ik vind deze functie dan ook niet echt nuttig. Alleen bij de diehard verkopers kan het wat toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Het gaat er bij deze functie dan ook om, om de mensen die slecht bereikbaar zijn uit te lichten.