Orange ADSL Family binnenkort via ISDN

Pagina: 1
Acties:

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-10 18:06
Ik heb nu wanadoo(orange dus) adsl lite via ISDN en wil graag naar Family. Op dit moment kan dat alleen via analoog (omzetten kost 75€ bij kpn). Nu kreeg ik echter een medewerker van Orange aan de telefoon die mij de gelukzalige mededeling deed dat het in februari/maart 2007 ook via ISDN zou moeten kunnen en dat niets extra kost. Een medewerker waar ik naar doorverbonden werd ontkende dit echter en zei dat dat op zn minst tot eind 2007 zou duren, als het er al kwam. Wie weet hier meer over?

Ik ben nieuw hier en heb met de zoekfunctie de Orange adsl Ervaringen topics doorzocht, maar deel I tm XVI gaat mij iets te ver.

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
The Underminer schreef op donderdag 18 januari 2007 @ 11:04:
Ik heb nu wanadoo(orange dus) adsl lite via ISDN en wil graag naar Family. Op dit moment kan dat alleen via analoog (omzetten kost 75€ bij kpn). Nu kreeg ik echter een medewerker van Orange aan de telefoon die mij de gelukzalige mededeling deed dat het in februari/maart 2007 ook via ISDN zou moeten kunnen en dat niets extra kost. Een medewerker waar ik naar doorverbonden werd ontkende dit echter en zei dat dat op zn minst tot eind 2007 zou duren, als het er al kwam. Wie weet hier meer over?

Ik ben nieuw hier en heb met de zoekfunctie de Orange adsl Ervaringen topics doorzocht, maar deel I tm XVI gaat mij iets te ver.
Zeggen zoveel medewerkers zo vaak daar. Heb die uitspraak ook al meerdere keren gezien en er is nog niks terecht van gekomen. Volgens mij is het een losse flodder en moet je er niet al teveel van verwachten.

• twannie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11 16:26
Als ik op mijn postcode beschikbaarheid controleer en aangeef een isdn-lijn te hebben zegt ie:

Orange ADSL is binnenkort beschikbaar op jouw adres. Laat je gegevens achter en wij nemen contact met je op zodra je je kan abonneren.

Ik informeerde in een orange-winkel, de medewerker daar belde met de helpdesk. Zij bevestigden dat ook maar konden geen datum noemen wanneer eea beschikbaar kwam.(2331 Leiden)

twannie

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-10 18:06
dit is misschien ook postcode-afhankelijk, want als ik die postcode check doe geeft ie niet aan dat dit misschien binnenkort beschikbaar komt. mijn postcode is 8925 HM (leeuwarden)